Ik ga een weekje weg en moet mijn jochie missen!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rena
Berichten: 203
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: loosdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-01 23:43

Maar gelukkig wordt hij goed verzorgt door mijn bijrijdster Carmen. Maar toch is er zo'n gevoel van , de touwtjes niet zelf in handen hebben. Hij heeft het net zo goed als normaal misschien nog wel meer knuffels en langere poetsbeurten en meer wandelen. Het zal wel goed komen. Ik ga dan ook nooit op zo'n mangege ofzo kijken die je overal dan hebt en iets kan huren, wnat dan wil ik meteen naar huis. Vandaag een extra knuffel gegeven en morgenochtend nog effe langs.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-01 00:07

tja ik ben al niet meer op vakantie geweest sinds ik tink heb (nu twee jaar)want ik ken jouw gevoel precies!ik kan nog geen dagje zonder mijn meis,zonder te zien of ze ok is.ik ga er elke dag naartoe zelfs als ik ziek ben.vakantie?daar wil ik niet eens aan denken

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-01 12:05

Ik ga volgende week vrijdag ook een weekje weg. Ik vind het eigenlijk helemaal niet leuk. Ik ga snowboarden voor het eerst en ben als de dood dat ik iets breek en dan Bolivia niet kan verzorgen: had ik maar een zonvakantie geboekt.
Een meisje verzorgt haar die week en ze heeft de laatste tijd laten zien dat ze dat heel goed doet. Mijn vriendin zal haar af entoe even 'controleren' dus ik heb er wel vertrouwen in, maar vind het niet leuk!