Het is zover.... -> ik zeg Sjakila gedag!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Het is zover.... -> ik zeg Sjakila gedag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-02 20:29

Vandaag heb ik me er toch maar toe gezet om een begin te maken aan het verwijderen van de naam Sjakila op een winterdeken die ik nog had.
Ik moet zeggen... dit doe ik met pijn in mijn hart...
Stiekem had ik de deken toch bewaard voor het geval dat...

Tevens valt het mij op dat de deken er ontzettend mooi onder blijft.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 20:56

Tja ik ken het gevoel, heel veel sterkte...

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 21:17

veel succes ermee
raar gevoel geeft het he, ik schreef voreger eens in dezoveeltijd op wie nou mijn lievelingspony was op een krijtbord. nadat mijn lievelingspony verkocht werd heb ik hem bijna2 jaar niet willen vernieuwen en ook nu nog steeds wil ik mn oude stand er eigenlijk niet vanaf halen.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 22:19

Ik weet niet wat er is gebeurd dat je Sjakila kwijt bent geraakt, maar dit is mede een reden waarom is zelf geen dekens met naam erop wil hebben. Mocht het paard er niet meer zijn, word je ieder keer als je die deken pakt er toch weer aan herinnerd.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-02 22:21

Cassidy schreef:
Ik weet niet wat er is gebeurd dat je Sjakila kwijt bent geraakt, maar dit is mede een reden waarom is zelf geen dekens met naam erop wil hebben. Mocht het paard er niet meer zijn, word je ieder keer als je die deken pakt er toch weer aan herinnerd.


Sjakila reed ik voor iemand. De bedoeling was dat de eigenaresse de deken zou overnemen. Dit is niet gebeurd. Daarna is er nog gesproken over het kopen van Sjakila, maar dat is voor mij momenteel niet mogelijk.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 22:23

Is ze aan iemand anders doorverkocht?

Zonnetje81Jarig
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 22:23

Ik weet ook niet hoe of wat. Maar ik heb 2 zadeldekjes met een naam erop. 1 paard daarvan is door een blessure al 3 jaar onberijdbaar. Ik denk dat als ik 1 van mijn paarden verlies....het toch wel heel moeilijk zal vinden om deze dekjes weg te doen. Gewoon het idee. Ik heb altijd nog een glasplaatje met de naam van mijn 1ste pony ook deze kan ik niet weg doen hoewel het glasplaatje echt niet mooi is ofzo. Nee ik haal geen namen weg of gooi ze weg. Waarschijnlijk zie je de naam nog op het dek dat verkleurd is....
Nee zoals cassidy zegt op dekens zet ik ook geen namen....en ik heb bewust laatst een nieuw wedstrijddekje gekocht zonder de naam van mijn paard.

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 22:26

Of je moet van "bont" houden en gewoon de "volgende" naam erbijzetten zoals wel 's bij babywiegjes gedaan is die worden doorgegeven. Kan ook leuk zijn ... een deken met geschiedenis.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-02 23:24

Cassidy schreef:
Is ze aan iemand anders doorverkocht?


Nee, ze staat te koop, maar ik heb hier momenteel niet de middelen voor om haar aan te schaffen.. helaas..

Inmiddels heb ik één zijde bijna verwijderd. Wil de deken as zaterdag meenemen naar de snuffelmarkt. Maar misschien dat de volgende eigenaar maar de tweede zijde moet doen Haha!

Zonnetje81Jarig
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 23:51

um ff vraagje als ze te koop is. Staat ze ergens geadverteerd ofzo?? De foto's vond ik namelijk wel erg interessant. Ik hoor het wel.

Toevoeging:
Um misschien moest ik hier maar over PBen......sorry

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-02 23:54

Nee, ze staat nergens geadverteerd..
De eigenaren proberen haar via via te verkopen.

Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 01:09

Wel of geen naam op een deken maakt volgens mij helemaal niet uit. De deken van mijn Ringo zal altijd de deken van mijn Ringo blijven ook al staat er gaan naam op. Voordat ik die deken op een ander paard kon leggen was ik een paar jaar verder en, tien jaar later, kan ik hem nog niet op een paard leggen zonder even aan Ringo te denken.
Verschillende namen op een deken zou ik verschrikkelijk vinden, net of ik het ene paard inwissel voor het ander Verdrietig