Sporen

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23368
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-01 09:38

Hoi Allemaal,

Ik moet ff iets kwijt...
Ik was zaterdag op een manege waar wedstrijden waren. We liepen daar een beetje op het veld rond en daar haalde zo'n trien met veel bombarie haar paard van de trailer. Ik geloof dat hij wel 3 dekens omhad en daaronder voor het gemak alvast het zadel. Mijn vriend, die totaal geen verstand heeft van paarden, zei ookal, goh ik heb nu veel paarden gezien maar dit.. Ze vroeg of ik hem even wilde vasthouden, het was een onwijs mooi paard en echt heeel lief. Zij alles eraf halen hoofdstel in en wegwezen. Echt zonder in te stappen meteen hoppa sporen erin (van die wieltjes met punten eraan, ik heb absoluut niks tegen sporen als je er maar normaal mee omgaat). Toen we later bij het terrein liepen kwam ze er weer aan, dat arme beest liep helemaal te hijgen en hij had gewoon wondjes waar zij elke keer die sporen erin zette!! Zo zielig. Toen ze wegging gewoon alle dekens over dat zeiknatte paard en hoppa weer met zadel en al. Ik vond het echt heel zielig... Arm beestje.
Wat vinden jullie hier nou van??
En zou je er iets van hebben gezegd??


_________________
Ik kan haar kopen yohoo!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Polly op 2001-06-18 10:43 ]</font>


coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 09:51

Ik vind het wel super zielig.
Ik denk dat ik er wel iets van gezegd had.Behalze als het zo'n breed iemand is. *LOL*

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, lonniejj en 36 bezoekers