leuk idee voor 4-tallencompetitie kur op muziek???

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

leuk idee voor 4-tallencompetitie kur op muziek???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-02 20:55

Wij doen mee aan een 4-tallencompetitie voor rijverenigingen bij ons in de buurt. We hebben een 4-tal met allemaal mensen van onze stal (andere pensiongasten) en we zijn allemaal van een andere rijvereniging, grappig he?
Nu moeten we dus een proef in elkaar zetten van 7 minuten en het moet ook nog verkleed op muziek.
Clown Nu heb ik nog geen enkel leuk idee gehoord over hoe we verkleed kunnen gaan. Het moet niet helemaal belachelijk zijn, ik ga me niet voor schut zetten en de rest denk ik ook niet... Knipoog
Maar met wat kun je nou een beetje elegant voor de dag komen en op welke muziek moet dat?
Gisteren hebben we al geoefend, voor de eerste keer, en dat ging helemaal niet zo slecht. Mijn instructrice geeft ook les aan de anderen, en ze heeft zich aangeboden om ons te "trainen".
Gisteren hebben we ons al rot gelachen met oefenen.
2 zijn er B dressuur, 1 L2 dressuur, 1 is er L1,en 1 is er M2 dressuur.
Er zitten 2 5-jarige paarden bij (waaronder die van mij)
Het ging heel goed tussen de paarden, ze kunnen gelukkig goed met elkaar opschieten. Nu nog kijken hoe ze reageren op muziek!!!
Nou, suggesties zijn welkom!!!!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 00:31

he wat leuk!
is dit dat gene van de P&S? staat ook selectie in voor Indoor Brabant alleen de Z 4-tallen zijn dat
wij wilden eerst met ons Z 4-tal pony's meedoen, maar er zijn er 2 18 dus die moeten stoppen
groetjes