hij is niet stijf maar ik!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-01 09:54

Gisteren weer een lesje gehad en nu blijkt dat omdat ik rechts ben ik makkelijker op zijn linkerhand rijd en zijn rechterhand gaat een stuk moeilijker. Volgens haar was hij soepel aan beide kanten ben ik dus stijf. Pfoeh ik krijg wel vermoeiende lesje maar ik zie ook echt dat ze helpen. Heeft misschien iemand tips om mij van mijn stijfheid af te helpen. Groetjes Lisette

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-01 11:30

fitnes.....arobics......tay bo.....nee grapje, ik zou het eerlijk gezegt niet weten want ik ben zelf net een hark *lol*

Jacqueline

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-01 11:44

Hahaha...ken het! Knipoog

Ik heb vorig jaar 3 maanden op de sportschool gezeten, cardio, fitness, tea bo...pfffff. Lang hield ik het niet vol, ben ik gewoon te lui voor denk ik. En geen tijd (goede smoes he).

Ik zit de hele dag met mijn luie kont op kantoor, in de auto en op de paarden (oke, dan moet je wel wat doen Lachen ). Echt een goede conditie heb ik dus niet!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-01 11:48

Maarre...je bent rechts en je vindt de linkerhand makkelijker? Dat is apart!

Ik ben ook rechts, maar geef toch voorkeur aan de rechterhand...hoewel...eigenlijk maakt het me niet uit op welke hand ik rij, mijn paarden zijn op beide handen bijna even soepel.

Ik zou zo gauw geen tip weten. Gewoon door blijven trainen, dan komt het vanzelf wel goed. Dat is net als dat paarden soms een periode hebben dat ze hun hoofd kantelen. Uiteindelijk merk je dan dat ook dat vanzelf weer wordt opgelost (tenzij je de hele tijd aan 1 kant trekt, maar dat is weer een ander verhaal).