WAUW wat kan je leuk rijden op de veluwe!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
JeslyWhis

Berichten: 16
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Almere

WAUW wat kan je leuk rijden op de veluwe!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-02 11:21

Tjonge, afgelopen zondag op uitnodiging met Jesly in de trailer vertrokken naar de veluwe... WAT KAN JE DAAR GEWELDIG RIJDENNN!
Hemel op (P)aarde(n) zeg maar

Je kan daar uuuuuuuuuuren rijden en crossen in de mooiste omgevingen! Bos, heide en het allemooiste: zandverstuivingen!!!!! We hebben het ontzettend naar de zin gehad, ik ben niet ontevreden hoor... maar dat is wel even wat anders dan een rondje Almere... Jesly had er zin an, wat kan die tante crossen zeg! Hahaha, zeker voor herhaling vatbaar in ieder geval

Nog meer aanraders om te rijden Haha! ? Strand lijkt me ook wel wat *LOL* !


sherif

Berichten: 2831
Geregistreerd: 31-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 11:39

In welke buurt heb je gereden? Ik woon namelijk ook op de Veluwe vlakbij de hei en het bos.
Bij ons komen zomers ook ruiters die hun paard bij ons stallen en lekker een veluwe-trail komen rijden.

Ik rijd geen paard, ik heb de eer mee te mogen liften op de rug van mijn paard

JeslyWhis

Berichten: 16
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-02 12:00

Nunspeet Lachen

sherif

Berichten: 2831
Geregistreerd: 31-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 12:46

Das vlak bij ons in de buurt !!
Wanneer ga je weer?

Ik rijd geen paard, ik heb de eer mee te mogen liften op de rug van mijn paard

Donja

Berichten: 5595
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Garijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 16:38

het lijkt mij dus ook fantastisch om te doen, maar het is zo'n eind weg!!!
Kan je ook kamperen met paard daar, of is er ergens een goedkoop stalletje voor paard en bed'n breakfast voor mij???

Misschien een idee voor een boktmeeting? Met z'n allen naar de veluwe om te rijden (ik heb wel xtra paarden )

Donja, mijn maatje, 23 mei 1983 - 7 november 2008
Ons dierenpension http://www.dierenpensionloge.nl

sherif

Berichten: 2831
Geregistreerd: 31-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 17:56

Onze pensionstal is aangesloten bij de Veluwe-trail (adressen), dus ...
ik denk dat het alleen wel verstandig is om van te voren af te spreken, want vol=vol.
Maar we zitten eigenlijk gelijk al bij het bos, 15 minuten van de hei af (te paard) en je kunt er uren lange ritten maken.

Ik rijd geen paard, ik heb de eer mee te mogen liften op de rug van mijn paard

UlbeH
Berichten: 416
Geregistreerd: 17-10-02
Woonplaats: Capelle a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 17:58

Veluwe ranch in Hoenderloo is een goed punt om te vertrekken.

Quo Vadis?

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 18:02

Anita als je volgend jaar zomer bij mij op vakantie een dagje langs komt met Jes kunnen we een heel eind langs het strand crossen hehehe!

Duitse Herder Kennel vom Haus Eelerberg, Correct gefokte Duitse Herders.
http://www.vomhauseelerberg.com
Sinds 01/09/2012 trotste mama van Kaya

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 18:19

Leuk, he, de Veluwe!!! Ik woon midden in de bossen van de Veluwe, kan uit twee grote heides kiezen om heen te rijden en zou naar de zandverstuivingen kunnen, maar dan moet ik eerst de A28 over.... en ik durf niet met mijn paard over een viaduct.... Ik ben afgelopen zomer wel met de trailer naar de zandverstuiving geweest. Erg vermoeiend maar prachtig om te rijden.

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 19:04

Mooi is dat he!! Als je in de schemer gaat rijden dan zie je echt veel wild. Ook zijn er steeds meer vossen en roofvogels te spotten in het bos. Augustis bobesseb zoeken, zeptember bramen plukken en oktober tamme kastanjes zoeken.
Ik woon in Arnhem, echt een van de mooiste plekjes van Nederland.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 19:45

Ik geniet daar ook zo van! Kilometers en kilometers lange zandpaden, al kronkelend door bos en heide. Jammer dat ik zo ver weg woon en mijn paardje niet mee kan nemen.... anders nam ik wel 10x in het jaar een paardrij-vakantie!

Vanessa

Berichten: 1073
Geregistreerd: 08-03-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 20:20

Hey Aniet, doe je dat van de zomer nog eens?

Mijn ouders hebben een stacaravan op camping Samoza, dat is in Vierhouten, vlak naast Nunspeet. Ik ben alleen nog maar met de voet door de bossen en de zandvlakte geweest. Maaaaar..... op die camping kan je dus ook je paard stallen!!!
Ik ben wel van plan Pride daar een wekie te stallen en zelf in de caravan van mijn ouders te gaan zitten.!!!!!!

Chel
Berichten: 102
Geregistreerd: 13-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 18:44

Je moet eens bij Loenen het bos ingaan en de hei opgaan

daar is het mooi Haha!:D:D

"If you're gonna be dumb, you better be tough!"
{Johnny Knoxville, Jackass}

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 19:35

UlbeH schreef:
Veluwe ranch in Hoenderloo is een goed punt om te vertrekken.


Bij deze manege heb ik 'n keer 3 uur door de veluwe gereden, heerlijk op zo'n western zadel !!

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 20:35

Gaaf Anita, dat was nog eens een leuke uitnodiging. 'Heeft jouw scheurmonster ze er weer allemaal uitgelopen met haar korte beentjes?

He Vanessa, zet mij dan ook op de deelnemerslijst! Ik wil met Sydney ook wel de Veluwe onveilig maken!
Elke keer als ik met de auto door de Veluwe rij, zit ik me te kijken hoe mooi je daar kan paardrijden.

Heeft iemand nog andere adressen waar paard en ruiter kunnen overnachten op de Veluwe?

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 22:33

Het is daar idd. super!!!
Mijn vriendin heeft de Paalhoeve, 2 jaar gehad in Kootwijk (cafe) en toen heb ik daar ook veel gereden.
Kom je een keer hier langs??? Is het net zo mooi!!!Gezellig!!!Groetjes Monique.

JeslyWhis

Berichten: 16
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-02 09:27

JAAAAAAAAAAAA! Als het aan mij ligt ga ik zeker vaker!
Ik heb eigenlijk geen idee wanneer ik weer ga, als je het mij vraagt ieder weekend.. maar het is toch best nog een hele onderneming Jesly voor een ritje op de veluwe daarheen te slepen! Gelukkig was ik daar op uitnodiging, en kon Jesly daar op stal even bijkomen en lekker eten (net als ik) voor we teruggingen.

Suus & Vanes... samen naar de camping van de zomer ???!!! Haha!

Natuurlijk heeft Jesly ze er weer allemaal uitgelopen, supertinker (of kan ik beter TANKER zeggen?) Hahaha, tjonge wat kan dat beest een gas geven zeg, ze laat ze allemaal achter zich hoor! Het kan daar ook, de ruiterpaden zijn zo breed dat je met z'n drieën naast elkaar kan rijden!
Dat rondje Almere valt helemaal in het niet, niet goed genoeg meer Lachen IK WIL ALLEEN NOG MAAR VELUWE CROSSEN! Hahaha

Word tijd om mijn andere paardje in te rijden, kan ik er twee meenemen... eerst met de één een paar uur rijden, en vervolgens nog een keer!!! Pling

JeslyWhis

Berichten: 16
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-02 09:32

Ik moest trouwens ook de A28 over... in ieder geval een snelweg. Over een viaduct inderdaad. Eerst moesten we het spoor over, en meteen daarna de snelweg.... Gelukkig is Jesly NERGENS bang van... Naja... BIJNA nergens dan! Op de terugweg zette ze net 1 voet op de spoorwegovergang toen die bellen gingen loeien en tetteren dat er een trein aankwam Boos! Dat was zo onverwachts dat ze even een sprintje terugnam... WEG van dat enge kabaal! Ik dacht dat ik haar er nooit meer overheen zou krijgen nadat de trein geweest was, maar ze liep er zonder aarzelen net zo makkelijk overheen... BOELKLOEDIG Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, AmyJamess, Fly_high, GoogleAdsense, GrapeshotBot, IngeK, Lielle, lizzy99, Molfre, Sanet, VosjeN en 82 bezoekers