Kon ik opnieuw de DA bellen!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Kon ik opnieuw de DA bellen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-02 21:26

Een maand of drie geleden had Cerise koliek, een maand terug was ze vreselijk aan het hoesten en dat heeft lang geduurd zodat we ook nog eens met haar naar de kliniek gingen voor een scopie, en nu...

Opnieuw konden we de DA bellen.
Ik lag vanmiddag in bed en de staleigenaresse belde: Cerise had koliek.
Net als de vorige keer telkens liggen op stal, wilde niet overeind komen tenzij het echt moest... verder flemen met haar lippen... leek exact op de vorige keer. Verdrietig

Ik vroeg haar de DA te bellen, en belde zelf mijn vader of hij me zo gauw mogelijk kon brengen naar stal.
Dat kon, godzijdank.
Daar aangekomen liep de stalhoudster al met Cerise rondjes op het erf, ik zag dat ze telkens haar hoofd liet zakken en echt 'sloom' was.
Toen ik uit de auto stapte ging echter haar hoofd omhoog! Zo lief! Lovers

Maar voor de rest had ze weinig belangstelling voor dingen, al helemaal niet voor eten enz., en ze wilde ergens liggen maar ik pakte haar over en ben verder met haar rondjes gaan lopen tot de DA kwam.

Gelukkig kon hij vaststellen dat het maar een lichte gaskoliek betrof.
Cerise kreeg twee spuitjes en toen ik daarna nog een tijdje met haar rondliep werd ze al weer 'helemaal kwiek' zeg maar.
We lieten haar de stal in waar heerlijk hooi lag, en ze begon gelijk te eten! Lachen

Met een gerust hart gingen mijn vader en ik even naar de fouragehandel om biks en muesli te halen.
Bij de kassa ligt altijd een schoteltje met dropjes, en jaaaa mijn vader dus helemaal blij, hij mocht een dropje! Vingers aflikken
Natuurlijk nam Dorine na enig aandringen ( Schijnheilig ) ook een dropje... *LOL*
Toen weer terug naar stal, waar Cerise nog steeds uitgebreid stond te eten. Ze was zelfs zeer geinteresseerd in de brok die ik ging aanvullen in de ton... Nee meisje nog een uurtje wachten...

Het is nooit leuk als je paard koliek heeft, maar nu kwam het al helemáál niet uit:
Ik heb al bijna twee weken last van de rug, nu ook van mijn billen en benen, mijn botten zijn erg zwak geworden van de chemo en we denken dat het dat is.
Fotos heb ik vorige week laten maken van mijn rug en dat hoor ik morgen of zo.

Ik moet dus veel rusten en NIETS doen zodat ik niet zoveel pijn heb. Ook zitten op een stoel zonder dik kussen doet zeer, dus achter de pc gaan zitten Bokken kan wel, maar uh... nie zo lang... denk er om Dorine... Frusty

Maar jah Dorine is beetje Boktverslaafd, en heeft ook nog eens teveel gelopen/gedaan vandaag, kortom... moe en pijn in rug en billen en benen.
Op het moment eet ik een bord yoghurt, goed voor het tekort aan calcium en dergelijke aan te vullen.

Morgen begint de vierde chemokuur.
Een vriendin van me doet Cerise van de week, en jah... echt perfect hoor dat er zulke mensen bij me in de buurt zijn.
Jolanda (Jolan op Bokt) is er eentje van... dus bij deze:


Sorry mag eigenlijk niet zoveel smileys, maar voor iedereen die me helpt en ondersteunt, dus eigenlijk ook voor jullie allen, wilde ik even 'buigen'.

Wie stuurt me de komende dagen tijdens de chemokuurperiode (tussen maandag en zaterdag) een pbtje?
Peter gaat mijn pbs uitprinten namelijk en boven aan mij geven (ik lig daar in bed) zodat ik 'leesvoer' heb. *LOL*
En mijn moeder die me verpleegt ga ik natuurlijk ALLES over jullie vertellen...zou ik erg lang bezig zijn denk je? Schijnheilig

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 21:34

Heel veel sterkte de aankomende week!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 22:01

Heel veel sterkte! En ik zal zo alvast beginnen aan een lekker lange peebee Haha!

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 22:26

Veel sterkte Dorine!
Ik ga nu ook beginnen aan een pb!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 23:24

inderdaad heel veel sterkte. Ik zal je wel een pb sturen.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 23:54

Heel veel sterkte Dorine en ik hoop dat Cerise nu een beetje gezond blijft, die zorgen moet jij er eigenlijk niet bijhebben.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 01:12

Mijn pb, is als het goed is binnen Haha!