Dit keer lekker gereden...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-01 23:53

Ik heb vanavond op Meis gereden om weer een beetje de feeling met haar terug te krijgen. Ik heb eerst gekeken hoe Roel haar reed. Ik kon 't niet laten om foto's te nemen (2 maar, jammer genoeg Extreme duivel )

Toen ging ik erop. In 't begin was 't een beetje onwennig, aangezien ik in geen maanden op haar gereden heb, maar later ging 't lekker. Ik kon haar net niet aan de teugel rijden, af en toe boog ze wel af, maar ik kreeg 't er net niet doorheen. Vind ik niet erg, 't belangrijkste voor mij is dat ik volgende week de proeven normaal doorkom.

Ze probeert me nog wel uit natuurlijk, maar ja, ik rijd nu een aantal keer achter elkaar, dus dat krijgen we er wel uit.

Natuurlijk nog een beetje gekroeld en toen was ik weer helemaal heppie!!! Zaterdag ga ik haar als het goed is weer rijden, ik heb er nu al zin in.

Dikke knuf van opnieuw een heppie Mayo Party!!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 00:04

Inderdaad het was leuk om te zien, mayo op Meis te rijden. Ook eigenlijk wel raar, weten dat ze daar volgende week een wedstrijd mee gaat rijden. Maar ik ga er vanuit dat het gaat lukken. Zo chagrijnig kwam ze er inderdaad afgelopen maandag eraf, zo vrolijk kwam ze er vanavond af. Ze keek erg serieus maar er kon vaak een dikke vette *LOL* Haha! Pling van haar gezicht af.
Ze weet nu eindelijk dat ik keihard les nodig heb, omdat er gewoon nog geen rust in de combinatie zit. Er zitten goede stukjes bij, maar ook mindere. Maar ja.
Het was inderdaad erg om in een hoek ineens een flits te zien en dan heel droog iemand horen zeggen, dat was foto 1!! Schijnheilig
Ik hou niet op foto's, maar ja. Als ik ze heb vindt ik het ook wel weer leuk!! Dat weet ik.
Ik probeer Mayo nu zoveel mogelijk te laten rijden op Meis dat ze gauw weer aan haar kan wennen.
Ik heb er vertrouwen in!!

Hoe meer je MENSEN leert kennen, des te meer ga je van je PAARDEN houden.
voor foto's: http://www.yourmomentfotografie.nl

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-01 00:12

Haha! Haha! Haha!

Meer dan dit kan ik nu even niet uitbrengen *LOL*

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 08:51

HEEEEEEEEEEl goed Mayo veel foto´s maken hihihiihi.

Alles is rond echt heel erg tof. Ik heb verschrikkelijk veel zin in zondag. Lekker oefenen Party!! .

Gr Pris

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 09:40

Gaaaaaaf Mayo! Voor de rest: zie mijn PB!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 13:12

Hee Mayo!
Ik heb op verzoek van Roel het hele verhaal effe gelezen en wens je bij deze heeeeel veeeel succes met je wedstrijd en Meis. Ben erg benieuwd! (ik ben degene die die dag Roel komt lastig vallen Knipoog , dus kom ik ook bij jouw Pas de Deux kijken haha!) Tot de 23e juni!!! Greetz van Ilo.

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 13:22

Hmm dan heb ik Mayo gister net misgelopen, ik was zeker naar springles toen (na 1 uur paardje vangen in het land , Roel deed ook nog een poging om te helpen Cool ) Mayo op Meis kwam rijden.
Nou misschien zie ik het morgen !

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-01 17:16

Jurga, gesellie dat je ook komt kijken, tot de 23e dan maar.

Mytens, dan hebben we elkaar inderdaad denk ik misgelopen. Zaterdag rijd ik als het goed is weer en anders ben ik er maandag, dinsdag en donderdag ook.

Knuf Mayo

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 17:19

heeeeeey fijn zeg! dan heb je ook vast meer vertrouwen als het met oefenen wat beter gaat!
Ik moet de 23ste eerst lessen met de trailer misschien dat ik nog kan kijken moet je 's middags?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Caro

Berichten: 668
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 18:13

HEEE Mayo,

Tof voor je dat het lekker ging!! *LOL*
Meis kan lekker lopen, weet ik toevallig Misselijk
Maar het gaat je lukken, jammer dat ik niet kan komen naar je pas de 2.

Greetz

Huisje, boompje, beestje...

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 22:07

Oh nee hoorMayo ook als het keihard regent ga je ook rijden. Roel heeft je niet voor niets ingepland. Dus REGEN OF GEEN REGEN Extreme duivel }> RIJDEN!!!!!!!!!!

Meis staat voor je klaar. En als je Roel lief aankijkt gaat ie misschien wel voor je mesten.

Liefs,
Merilyn Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 22:39

Je moet zeker vaker rijden, want je moet heel veel spierpijn kweken Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel..
Je moet heel snel Meis leren kennen want je moet volgende week wedstrijd rijden!!!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 22:42

Nou ga ik Roel dinsdag heel hard aanpakken. Dus roel of het nu regent of niet JE ZAL RIJDEN. hihihih

Dusse Mytens je bent gewaarschuwd er is een gevaar in de bak aanwezig dinsdagavond.

BTW rij 21 juli mee op CH De Voornruiters in De Meern.

Gr Pris

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-01 00:15

Citaat:
Op 2001-06-15 17:19, schreef Nimber:
heeeeeey fijn zeg! dan heb je ook vast meer vertrouwen als het met oefenen wat beter gaat!
Ik moet de 23ste eerst lessen met de trailer misschien dat ik nog kan kijken moet je 's middags?



Ja ik moet 's middags, de pas-de deux begint om 14.00 uur, tenminste dan moet de eerste starten, ik weet nog niet hoe laat Karin en ik moeten. lijkt me leuk als je komt!!!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-01 00:16

Maakt mij niet uit hoor of 't regent, ik rij wel Haha! en ik zal speciaal voor Roel proberen spierpijn te kweken *LOL*

Maar dinsdag is Roel aan de beurt Extreme duivel

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-01 01:13

Ik zit mij nu heel erg af te vragen waar ik aan begonnen ben!!! Ja ik rij dinsdag wel, en daarna Mayo nog ff, kun je die ook nog ff helpen Pris..
Maar ik ben geen mooi weer rijder hoor, als het regent, mijn jas aan, en blijf droog!!
Heb er zin in... Greets

Hoe meer je MENSEN leert kennen, des te meer ga je van je PAARDEN houden.
voor foto's: http://www.yourmomentfotografie.nl

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-01 10:40

Roel, gaan we een watje worden???? Wat is er nou lekkerder als flink natregenen op je paardje??? Op Meis nog wel!!! Jaha, ik heb ook zin in zaterdag, ben benieuwd naar jullie allemaal en Meis! Pak Roel maar eens flink aan, krijgt 'ie misschien eens een wat minder grote bek haha! Sorrie Roel, moest effe.....Ilo. Knipoog ps. knipoogje om het goed te maken!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cjuan, Eliine, Esther_r20, IASCrawler, IzAw, Kalea, MeesMo, Noor17, petraaken, sasja0705, Texas02, Vagabondo, zonnetje1903 en 148 bezoekers