Wat een fijne les gehad!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Wat een fijne les gehad!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-02 19:44

Ik heb vandaag zo'n fijne les gehad.
De dingen die ik in de vorige les had geleerd moest ik deze twee weken zelf thuis oefenen. Dan krijg ik altijd een soort huiswerk mee.
Mijn instructeur zei dat hij kon zien dat ik er hard aan gewerkt had. Das al fijn om te horen natuurlijk, omdat dat ook zo was. Ook vond hij Risco zijn bespiering veel mooier geworden..
Weer allerlei nieuwe inzichten gekregen en dan moet ik dat altijd even over denken hoe ik dat dan de volgende keer ga doen als ik alleen ben. Ik heb nu een half jaar les van deze instructeur en ben er blij mee. Vond het moeilijk om de overstap te maken, maar heb er geen spijt van.
Ik kan nu veel meer met ontspanning gaan rijden en het word zo veel leuker dan elke keer vechten.

Moest het even kwijt! Hebben jullie ook ervaringen met instructeurswissel? Toen ik het moest vertellen dat ik naar een andere instructeur ging vond ik dat echt moeilijk, omdat ik met haar ook een goede band had. Maar op dat moment moest ik toch echt kiezen voor iets anders...


Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 20:09

ja ik kreeg eerst een tijdje les van iemand die geen ervatring had
ja haar eigen ervaringddan maar dat was niet zo goed
nu krijg ik al een tijd les van charlotte rijnders en die geeft heel fijn les bvind ik zelf
ik ben een stuk vooruit gegaan
eerst kon ik niet eens een rondje fatsoenlijk galoperen in een bak en nu al wel
dus het gaat steeds beter
ook met wijken enz
dus ik ben heel blij dta ik van haar les krijgt
dus charlotte als je dit leest, ik vind dat je heel goed les geeft

kenomaxbe

Berichten: 380
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: melle belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 20:12

Ik ken het gevoel. Een goeie les kan echt deugd doen . Ik neem nu ongeveer 2 jaar les van Karin Donckers. Zij is echt het einde. Ze kan je oneindig motiveren. Je hebt echt de indruk dat je iets kan. En door haar lessen kan ik ook al iets. Ik mag er niet aan denken dat ik al die jaren "verprutst" heb door "slechte" instructie. Nu ja, slecht, ik wist van niet beter, en mijn lesgevers blijkbaar ook niet, maar met haar klikt het echt. Ook op menselijk vlak zitten we op dezelfde lijn wat de omgang ook aangenaam maakt. Paardrijden wordt met de dag logischer en simpeler als je bij Karin lest en het wordt ook voor de paarden zoveel aangenamer want op haar manier gaat het ook voor de paarden zoveel makkelijker. Goeie instructie is jammer genoeg heel schaars en door de onwetendheid van veel ruiters blijven we maar aanmodderen bij slechte of niet gemotiveerde instructeurs. Ik vind dat de voorwaarden om les te mogen geven veel hoger zouden moeten liggen. Ik mag er niet aan denken wat ze mij indertijd allemaal "geleerd" hebben. Met scha en schande wordt men wijs. Ik vindt het jammer dat ik Karin geen 10 jaar eerder had leren kennen. Het zou mij en mijn paarden veel goeds gedaan hebben


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annash, Goldwynn, IASCrawler, Irma_Maandag, sterregoud en 47 bezoekers