Nouska's veulen gaan bekijken

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
marijke*

Berichten: 886
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Lubbeek, België

Nouska's veulen gaan bekijken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-02 17:55

Ben deze middag mijn fiets eens opgekropen om eindelijk de heuvelruggen van het Hageland te overmeesteren }>
Bestemming was de wei waar één van Nouska (mijn New Forest merrie) haar 'veulens' stond, namelijk Waterhoek's Seliena. Haha!
Na 10 keer bijna dood geweest te zijn kwam ik er eindelijk aan. Bleek toch niet dat die wei nog 50m steil bergop was zeker Extreme duivel
Okay op naar boven dan maar. Eerst geen pony te zien, maar vlak achter de heuvelrug hoorde ik belletjes. In mijn handen geklapt en daar kwam een hele horde geitjes aan ..... en een pony *LOL*
Ikke snel terug naar beneden gelopen (had mijn digi op de fiets laten liggen Frusty ) en hop weer naar boven.
De laatste keer dat ik Seliena gezien heb, was in 1999 geloof ik en toen werd ze verkocht als jaarling. Haar vader is de New Forest hengst Lucky Longshot.
Ze trekt echt als 2 druppels water op Nouska wat betreft kleur, en vooral haar hoofdje en de blik in haar ogen Lovers
Ze is vanvoor wel breder gebouwd dan Nouska en heeft ook 'dikkere benen' (in vergelijking met Nouska hé ).
Haar hals is ook een stukie zwaarder en misschien zelf korter, maar ja dat heeft ze van papie Knipoog
Voorts is ze toch redelijk groot geworden, ik schat ongeveer 1m40. Ze had wel een mini-achterhandje, maar dat heeft Nous ook. En uit ervaring weet ik dat daar toch nog genoeg kracht kan uitkomen Haha!
Je kan echt wel duidelijk zien vind ik dat Nouska de mama is en Lucky Longshot de papa, een echte logische mix Knipoog
Wel hebben Nous der veulens steeds Nouska's hoofd Lovers Lovers

Foto's staan ondertussen ook op ITP: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?p=1018991#1018991

Marijke
Laatst bijgewerkt door marijke* op 22-11-02 18:22, in het totaal 1 keer bewerkt

De vraag is niet:
Kunnen dieren denken? Noch: Kunnen zij spreken?
De vraag is: Kunnen zij lijden? (J. Bentham)


liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 17:59

foto's!!!!!! Schijnheilig


Maar het is altijd leuk om ze weer terug te zien he!? Iedere keer als ik weer een pony van ons zie, vind ik dat heel leuk *LOL*

marijke*

Berichten: 886
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Lubbeek, België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-02 18:13

Ja erg leuk hoor Haha!
Kende Seliena al van voordat ze geboren was en nog in mama's dikke buik zat
En de eerste dag dat ze geboren was, heb ik haar al gezien Haha!
Nu zou ik nog graag haar andere veulen, Waterhoek's Rector Rory, ook nog eens terug zien.

Marijke

De vraag is niet:
Kunnen dieren denken? Noch: Kunnen zij spreken?
De vraag is: Kunnen zij lijden? (J. Bentham)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Em_, Fly_high, laura22, petraaken, Pommier en 52 bezoekers