meeting obelix

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

meeting obelix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-02 09:27

Gisteren ochtend om half 10 met de trein vanuit alkmaar naar bovenkarspel gereden. daar aangekomen stond sandra al op me te wachten. We zijn gelijk naar de paardjes toe gegaan.
Daar aangekomen werden we begroet door 2 kleine jackrussel hondjes. Toen naar obelix die uit z'n box gehaald. zodat z'n stal gemest kon worden. Jeetje wat een smeer kees is dat Misselijk . Daarna obelix gepoetst en gezadeld en ging sandra eerst even longeren,want ja hij staat toch 24 uur p/d op stal en donderdag had hij niet gelopen. Ze dacht dat hij super veel engergie kwijt moest dat viel dus wel mee. Na 4 rondjes gelongeerd te hebben ging ze erop en heeft ze even lekker gereden. Ze vroeg of ik er ook nog op wilde rijden. Tuurlijk dat sla ik niet af. Obelix stapt erg ruim en in draf had ik het gevoel of ik werd gelanceerd. Tja ik ben nou eenmaal fjordjes gewend. Toen ik op obelix ging rijden vroeg een stalgenoot aan sandra of ze even op de andalusier hengst wilde rijden. Dat laat ze zich geen 2 keer zeggen. Zij erop en daar nog even op gereden. Geen galop,want dan komt ze nog kracht te kort in haar arm.

Nadat ik obelix had uitgestapt en sandra de andalusier hebben we obelix op stal gezet en de kleine super stoere astrix uit stal gehaald. Ohhh had ik maar een bestel busje dan had ik hem misschien stiekem mee genomen }> . Het poetsen vond meneer heerlijk en lekker showen in de bak toen hij daar los liep. Ook nog een rondleiding in de stallen gehad en ja toen was het alweer half 4 en tijd nog de trein terug te pakken. Voor ik weg ging nog even obelix en kwieby de lieve fjord een wortel gegeven. En ik heb van sandra nog een halster gekregen die voor obelix te klein is.

Om 17 uur kwam ik aan in alkmaar. Ik liep gelijk naar de plaats toe waar ik mijn fiets had neer gezet. Helaas daar stond nu een andere fiets. Ik alle stallingen afgelopen maar nee ook daar stond m'n fiets niet.Ik dacht nee he toch niet gestolen! Toen ik terug liep zag ik mijn fiets staan tegen een boom met nog een fiets ervoor. Die opzij gezet. Kijk ik naar m'n fiets bandlek Boos! . Kon ik dus mooi lopend naar huis toe.

'savonds gelijk had halster gepast bij wodan en wat blijkt. Hij past hem nog net aan. Jeetje wat heeft die kleine fjord toch een groot hoofd.
Binnekort komt sandra lang bij ons op stal wordt vast wel weer gezellig.

Wodan en ik onderweg in de M2


obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 10:34

Heey,

O dat hij m nog maar net past dan!!Wat heeft hij een groot hoofd dan!!
Voor obelix is hij net iets te klein hahaha...
Jeetje je trof het dus idd niet dat je terug kwam op het station...
Balen joh!!!

Ja die hengst zit echt super joh!!Lekker breed en heerlijke gangen!! Lovers
(Voor fotoos---->zie profiel!!)
Ik vond het ook erg leuk en gezellig!!
Ik kom snel een keertje jou kant op!!

Enne nog bedankt voor de wortels!!! Party!! Party!!

keep calm, I'm engaged!!! <3

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-02 09:35

Graag gedaan hoor. Ze hebben de wortels waarschijnlijk wel alweer op.

tot gauw dan maar in alkmaar.

Wodan en ik onderweg in de M2

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-02 09:37

Graag gedaan hoor. Waarschijnlijk hebben astrix&obelix de wortels alweer op.

Kom gauw maar eens kijken in alkmaar bij Wodan en dan natuurlijk ook gelijk felix&Danno van cowgirl.

Wodan en ik onderweg in de M2

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 21:33

ok!! ja ze zijn op..ze vonden het heerlijk!! Ja is leuk ,gelijk ook haar paardjes bekijken

keep calm, I'm engaged!!! <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 bezoekers