Jelle in paniek !!!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Frederieke

Berichten: 444
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Zonhoven (Limburg,Belgie)

Jelle in paniek !!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-02 20:42

Vandaag ging ik om 4 uur Jelle binnenzetten en ik zet hem in de stal en ik had volgens Jelle toch, zo een overheerlijke appel vast en dat was echt de moeite om zijn hoofdje nog tussen de toegaand deur te steken, maar wat ik niet wist dat de stroomdraad die boven zijn stal doorloopt, die is sinds gisteren een beetje aant doorhangen en papa ging het morgen terug opspannen (ik weet ook nie hoe dat kwam) en nu was die dus nog meer gaan doorhangen maar ik wist het niet en deed dus de deur toe met gevolg dus dat die draad ertussen stak en net op het moment da Jelle dus zijn hood tussen de deur stak om mijn appel van mij te plunderen ga dus die stroom door tegen zijn neusje en kreeg mijn schatje ocharmekes toch een stroom schok hij helemaal geshokeerd en stond te trillen in zijn stal en te snuiven enzo, ik wou das de deur toe doen maar kreeg zelf ook een lichte schok dus moest ik eerst de stroom gaan uitzetten maar ondertussen wou Jelle dus onmiddellijk zijn stal uit en rende dus de stal uit in volle paniek met zijn staart recht omhoog, en ik heb ik hem dus een kwartier moeten "vangen" want hij was echt in paniek toen met lieve woordjes en snoepjes heb ik hem gekregen, eerst een tijdje gerustgesteld en geaaid daarna terug in zijn stal gezet, nog wat nasnuiven, en toen uit meedelijden heb ik he maar mijn ganse appel gegeven, wat lief van mij hé, hihi.
Toen even nagekeken en toen bleek dat hij een wond heeft boven zijn oog, waarschijnlijk met zijn hoof terug te trekken, ik er er zelf op gesmeerd en hopelijk geneest het snel, want ik vind het toch maar zielig hé !!!
Maar ik vind het raar dat hij er zo van schrok, allez we hebben maar een gewone stroom draag geen extra harde ofzo !!!!
Maja alles is weer vergeten en morgen gaat papa direct die draad weer aanspannen, want zoiets wil ik toch niet meer meemaken !!!!

*It matters not whèn our riding starts, but how*
U.S Dollar Girl <3


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 21:06

interpunctie? Dan word het wat duidelijker! Ik zou maar uitkijken met dat draad en zorgen dat je vader het snel maakt! Alles nu weer goed met je paardje?

Frederieke

Berichten: 444
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Zonhoven (Limburg,Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-02 14:28

Jep hij is weer helemaal in orde en de draad is alweer terug gemaakt !!!!

*It matters not whèn our riding starts, but how*
U.S Dollar Girl <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Eineges, katha, Marcella, mirriejj, Mitch_Beauty, robbie88, rover_, VWestra en 155 bezoekers