:~ jammie jammie:P

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
judithM
Berichten: 1493
Geregistreerd: 17-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-01 14:04

Hoi allemaal,
ik heb een pony die nogal bezig gehouden moet worden want anders gaat ie allemaal rottigheid uithalen maar aangezien ik nou eenmaal niet de hele dag zijn speelkamaraadje kan zijn had ik al en tijd geleden zo'n speelbal met daarboven zo'n likblok met een smaakje gekocht. Hij keek er niet eens naar Boos! Toen heb ik dit ding een keertje buiten in de paddock gehangen. En ja hoor hij samen met z'n oma de hele middag zoetjes aan het spelen. Zeg maar letterlijk zoetjes want wat een vies plakkerig ding zeg. Hun beide hoofden helemaal onder de plakkerige troep. En aangezien oma wit is.... nou ja dat snap je wel. Maar goed ze hebben er een hoop plezier van. Mijn vraag is: Hebben jullie ook ervaring met deze
Lik-it blokken? Wordt het bij jullie ook zo'n zooitje? Groetjes JudithM


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-01 18:14

hihi inderdaad een hele plakzooi. maar lekker dat ze het vinden! (behalve Julius) Ik heb hem een tijdje aan de stal van julius gehangen. had alleen het likgedeelte en dus niet met bal.

Julius luste alleen de honing geloof ik. Ik had nog wel een andere plakzooi liksteen o.i.d die vond ie heerlijk smaken maar ik ook! smaakte naar drop. mjammie Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arlette1991, Eva1975, Liesje89, Poosje81 en 91 bezoekers