Voetje au!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-01 09:15

Gisteren heb ik heerlijk gereden op Omar, de galop is nog lang niet het je van het. Maar de stap en de draf gaan al 100 x beter. De meeste dingen pakt hij erg snel op.
Na het rijden wilde ik 'm ff zonder zadel uitstappen. Dus ik eraf zadel eraf en er weer proberen op te klimmen ..... hij wilde niet langs het hek stilstaan grrrr Knipoog Zonder hek kom ik er echt (nog) niet op. Gaat 'ie op mijn voet staan.... Mijn voet is nu dus dik en bont en blauw. Uiteindelijk ben ik er opgekomen! yeah.
hij is toch zo Lovers
Shadow (die 2jr grijze hengst) staat tijdelijk ook niet meer bij Omar in de wei. Hij had een hele lelijke wond aan zijn hoef!
Echt BAH. Aan de achterkant boven zijn kroonrand hing een hele lap vel. brrr.
Hopen dat het snel weer beter gaat.

:evaw:


coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 11:53

Au!!Kreeg je je laarzen nog wel uit?
Ling is ook een keer op mijn teen gaan staan en dat is nu na bijna een jaar nog niet weg en volgens de dokter gaat het ook nooit meer weg. Verdrietig

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-01 12:27

het waren niet mijn tenen maar de zijkant van mijn voet. En ik had jodpuhrs aan dus dat ging nog eitje!

:evaw:

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 12:29

Daar heb ik ook een keer last van gehad!!!
Je kon bij mij toen de nagels van het ijzer tellen!!!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-01 12:32

Gelukkig heeft 'ie (nog) geen ijzers. Maar je ziet wel precies het rondje van zijn hoef.

:evaw:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bloemetje75, Maaaarije, Mieke, StalNollie, vilo en 90 bezoekers