The bold is weer.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

The bold is weer.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-02 12:07

helemaal kaal! Oftewel tjo is van dr verstikkende vacht verlost. Wat zo'n vacht al niet kan doen zeg, heb meteen een heel ander paard. Ze is weer vrolijk, huppelig, springerig.
Tijdens het scheren stond ze heerlijk te slapen en te genieten. Weer lekker meewerken op de moeilijke plekjes (voetje zelf optillen enzo).
Alleen op dr hoofd en benen zit nog haar.
Lang leve de uitvinder van het scheerapparaat en mijn lieftallige cowboyvriendje die het heerlijk vindt om te scheren. Ik doe alleen de moeilijke plekjes (hij is bang dattie uitschiet).
Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3


wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 12:23

ja je merkt vrij snel het verschil aan energie van je paardje. Rohan moet volgende week alweer voor de 2de keer geschoren worden.Maar hij heeft nu ook echt energie voor 10. Vind heb wel fijn hoor die kale paardjes scheelt je een hoop werk v/h voorjaar als ze hun wintervacht loslaten.
Bleh zit er nu al tegen op om wodan weer elke dag een half uur te moeten poetsen voor hij er weer een beetje netjes uit ziet.

Wodan en ik onderweg in de M2

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 13:39

Ik hoorde het op stal dat ze kaal is.Ik kom het van de week even bewonderen.Geef tjo maar een dikke knuf van mij.Meis spreek je snel weer.

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Tieme en 123 bezoekers