ben wezen shoppen en nam mee naar huis.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-01 13:23

leren laarzen, eindelijk, mn oude zijn niet meer om aan te zien, zacht uitgedrukt, en een nieuw bit, voor mn pony, een KK bit, hopen dat ie het fijn vind, enne, een cap jawel, nadat ik weer eens op mn hoofd terecht ben gekomen bij het vallen dacht ik dat mijn levens zo wel erg snel opraken dus nou heb ik een casco gekocht, voor mn eigen veiligheid he Schijnheilig en een laarzentrekker, moest mn laarzen eerst nog passen om te kijken of ze wel echt goed waren, en toen heb ik er een halfuur over gedaan om ze uit te krijgen, kan ik ze in ieder geval niet verliezen onderweg *LOL* ikke is happy tralalalaa, who cares of ik zak of slaag Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 13:30

gefeliciteerd met je nieuwe aankopen ik hoopdat je er veel plezier aan hebt. wat voor laarzen heb je?

groetjes von

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 13:33

lekker is dat he?nieuwe paardenspullen kopen?o dat vind ik nou ook altijd zo heerlijk.maar ik doe het al een paar maanden rustig aan,heb driftig gespaard voor mijn wagentje en tuigje voor tinkie,en het bit en panieksluitingen.dat was een dure koop alles bij elkaar.en nu spaar ik de centen voor de lessen en die zijn ook errug duur

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 13:36

Zo Ylva, dat was een duur grapje *LOL* Maar ik vind het ook altijd heel erg leuk om nieuwe spullen te kopen en dan moet ik ook altijd direct alles uitproberen Haha!

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-01 13:40

geweldig, echt voel me zo ontzettend happy, en ik heb petrie laarzen gekocht*staat op om te kijken welk model* het standaard model maat 5 1/2 (iets aan de grote kant maar 5 was te klein)schafhoogte 47 en weidte 36, moet nou alleen nog spullen kopen om het leer te onderhouden Schijnheilig ikke ben zo happy happy, ik hoop dat dat bit goed ligt, mn pony heeft zn lagen/gehemelte(weet niet meer zeker of dat lagen heette, foei, stoute ik) heel laag hangen, en een gewone bustrens was dus heel ongemakkelijk, hij wil nu ook eigenlijk geen bit in, ik hoop dat het nu wat beter gaat, deze heeft zo'n 45 graden hoek, speciaal materiaal ed, hoop dat dit wat zachter is, maar dat is ook wel de bedoeling van het model bit.

enne cody, inderdaad heel duur grapje, durf niet naar mn saldo te kijken, maar gelukkig heeft mn vader de laarzen betaald, dat roept hij al jaren maar ik wilde nooit leren laarzen, vond ik zonde ik gebruikte ze toch niet, nu rijd ik weer met laarzen, en ben ook een eind uitgegroeid, dus nu mocht ie ze voor me kopen(mocht hehe, wat een grap)
_________________
I'm old enough to know, and young enough not to care
nr 276 *LOL*

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: ylva op 2001-06-14 13:42 ]</font>

Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 14:07

Sjiek hoor Ylva, lekker he winkelen. By the way, het is niet schaFthoogte, maar schaCHthoogte. Is niet erg hoor, viel me alleen even op... Party!!