Een spannende dag voor Cheyenne......

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Een spannende dag voor Cheyenne......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-02 23:52

Nou, vandaag was het zover...DE VERHUIZING! Om 14:00 kwam de trailer. Eerst Aron erin, dat ging heel soepel en toen was mijn grote baby aan de beurt........Ging best redelijk, binnen een kwartier stond ze in de trailer. Eerst natuurlijk briezen en staken, maar met veel lieve woorden, een handje biks en een duwtje onder haar billen ging ze er toch rustig in. Ik op de brommer achter de trailer aan gereden en ik hoorde heel wat gebonk.....niet goed voor mijn zenuwen Knipoog Maar het was gelukkig maar 10 minuutjes rijden en we waren al op onze nieuwe stal.

Daar hebben Aron en Yen eerst lekker een paar uur los in 1 van de 5 (!!!) bakken gestaan. Mooi showen natuurlijk en op verkenning uit. Aron meteen weer bewijzen dat hij liever een varken is door meteen in de modder te duiken Haha!

Rondom 18:00 naar hun nieuwe stal. Ze staan samen in 1 grote stal. Even spannend hoe dat zou gaan, vooral met voeren. Na een paar keer etteren en elkaar van de plaats verdrijven keerde de rust terug en gingen ze rustig eten. de winterpenen aten ze zelfs heel lief samen uit 1 voerbak, zonder bijten of trappen....dikke maatjes dus. Hopelijk hebben ze wel genoeg ruimte om te liggen....dat moeten we allemaal nog even aanzien. Als het niet lukt doen we ze gewoon weer in twee aparte stallen.

Ik ga nu slapen en ben benieuwd hoe ze er morgen bij staan.....

PS: binnenkort foto's van deze spannende dag voor Cheyenne en Aron in ITP!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 00:28

Is Aron het paard dat naast Cheyenne stond op je oude stal?
Fijn dat het goed gegaan is!

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-02 03:04

Yep, Aron stond daar naast Yen. Hij is mijn bijrijdpaardje.