verslag van training inn het buitenland

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 09:36

Op zaterdag morgen kwam esther me ophalen in belgie, [***] reageerde zeer blij op al de luxe die hij mee had, Verward hadden we 2 hooinetten mee genomen, waar hij mischien 2 happen van heeft gegeten, dan een jerrycan met fris water, daar wou niet van dribken, dit herhaalde zich op de terugweg ook, al een geluk heeft hij toen wel meer gegeten.

Daar aangekomen torinolosgegooid en dan in zen stal gezet, mensen wat een luxe, 4X5 m , [***] liep zich een beetje verloren haha, dan chinees gegeten en zo en [***] gelongeerd.

Dan volgende morgen al vroeg op om wat te helpen in de stallen!

wat hebben we gedaan in die maand:

elke dag geboktmeet met men groom kadans haha ,
ook geboktmeet met dorine , jippie, silvia, esther, en tinkerbell,
was best lachen die boktmeeten, spijtig genoeg kwam [***] niet goed door zen nek heen die dag Huilen

Dan de meeting met tinkerbell was ook een suc6, i k was zondags rap even met esther tot bij sanderijns stal gereden alleen was er geen sanderijn te bekenen Party!! even bij tinkie gereden , die eerst wantrouwig in de hoek stond met der oortjes plat, totdat ik men geheime wapen boven haalde, suikerklontjes, haha heel voorzichtig kwam ze met der oortjes naar achter dichter en dichter bij de deur en dan kwamen haar orrtjes er zo lief op, mag ik een suikerklontje?? hihi wt was ze tof

Ook ben ik meegeweest met de mireille die de hengsten op de havikerwaard rijd naar de pavocup, waar ze finnese reed. Die dag reden paddox enzo ook nog, dus die heb ik ook gezien .

dan heb ik ook les gehad van een ingrid andreas, deze dame gaf les aan sonja gademan, prffft, ik was zeiknat vant zweet haha en al de duise woorden vlogen me rond te oren.

Ook heb ik pequena ingereden, haha, ik las trouwens ergens dat ik er zomaar opgesprongen ben dat is niet waar hoor Pling ze liep al een paar maanden zo braaf te doen aan de longe dus ik effe erop en ze was doodsbraaf, efkes doorgereden en dan elke week haar een paar keer gereden en op t einde les gegeven aan kadans hoe ze ze moest rijden, volgens mij wordt dat vast een heel goede combinatie!!

OOk zijn we dikwijls in de dierenkliniek van zeddam geweest, maar ik vertel niet waarom wegens priveomstandigheden.

dan heb ik esther ook laten zien dat omega na 3 weken rust nog even braaf zou zijn hihi, ik hoop voor jou dat zen peesblessure nu rap over is esther! veel erop en stappen over het harde zoals de dierenarts zei Party!!

we zijn ook gaan shoppen in doetinchem en alle ruitersportzaken afgedaan die in de buurt liggen haha, ik heb o.a een pessoateugel, paar springschoenen van eskadron , aansnoerneusriem bij men br hoofdstel, 4 bandages (nu inb totaal iets van een 36) en een grijs peesbeschermsetje van
eskadron.

Ook zijn we een paard ophalen bij tommie visser, haha, die ons promt stalbandagedoeken geven en 4 groene bandages haha, die tommie is best lachen
Schijnheilig

[***] is erg veranderd, hij is nu meer men virend haha, ik ga nu efef stoppen en caro, esther en hannelore vul maar aan ...


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 09:40

nou gaaaaaf hoor leuke weken geweest dus en zeeer leerzaam denk ik of niet Verward .

ff offtopic: dat onderschrift mag denk ik ondertussen wel aangepast worden of niet Verward

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 09:41

Jaaa jammer dat ik je gemist heb daar, ik zat helaas zonder oppas (prive omstandigheden oppas) en dan wordt het moeilijk met 2 kids en zomervakantie.

Ik zag de foto's van Dorine, joh wat zie je er anders uit dan verwacht!!! veel volwassener dan je leeftijd zo op het gezicht. Ik ben nog steeds heel erg benieuwd naar de nieuwe stallen...

En Saskia heb ik ook nog steeds niet ontmoet.... Lachen

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 09:42

Waar ben je nou eigenlijk die tijd geweest?? Dat kan ik niet echt goed uit je verhaal halen..
Verder klinkt het wel errug gezellig.
Nog ff een vraagje, wanneer ben je bij de Pavo geweest (welke dag), ik moest nl. woensdag rijden, maar weet niet of paddox toen ook moest rijden
groetjes wendy Pling

http://www.bokt.nl/markt/ad/224075/easculap-econom-ii-gt474-scheerapparaat easculap econom II scheerapparaat te koop

http://www.bakeencake.com voor op maat gemaakte taarten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 09:48

hha ow vergeten, ik was op de dressuurstal van hannelore geweest in silvolde, ik was op dinsdag op de pavocup, die dag werd er echt slecht gejureerd hoor,

een balzflug die echt megauit zen schouder plooie over zen rug was, alleen wat provblemen had met wijkenb enzo, kreeg 59 % en een sukkel van een coktail, een e-pony dus met geen gangen, helemaal op de voorhand krijgt 69 % , dan die samber was ook niet super die kreeg ook veel, erwijl ie zen rug wegduwde! achja, ik hoorde dat ze bij jou coorect jureerde! dat is erg positief voor jou!! Wat me wel opviel was dat er veel mensen tussen reden die zeker niet de kwalitietien in huis hadden om daar rond te rijden

Kadans
Berichten: 193
Geregistreerd: 12-07-01
Woonplaats: silvolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 09:49

HET WAS KEI GEZELLIG!!!!!!
Ook met santana en de bezem
en het watergevecht.en de bbq en met joop en henry (dat mag pj zelf vertellen)
en je sprong wel op peqen
en met vally was het ook wel tof he?????
lekker gelanceerd worden door die kleine dikke beentjes die goed kunnen strekken Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 09:53

Eumeum over joop en henri zwijgen we Lips are sealed haha was best wel lachen nochtans haha

ja , die vally, die ging me toch hard en ik had gewoon haar mùanen vast want als je in haar mond komt versnelt ze alleen !! prffffft echt een turboraket!! haha nog eens bedankt voor t mooie hoofdstel haha

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 10:03

over die mensen zonder kwaliteit (of onvoldoende kwaliteit): normaal zijn er selcties op de centrale keuringen. Daar moet je min. 65 punten of hoger scoren wil je doormogen. Dat ging dit jaar niet, vanwege de MKZ. Dus alles en iedereen kon hier meedoen en dat was ook zeerzeker wel te zien.
BTW. Bij mij was de jurering zeker niet soepel; er werd echt heel streng gejureerd, maar van degenen die ik heb zien lopen en waarvan ik de punten van hoorde kon ik me wel in vinden. Verder weet ik het niet.
Aande andere kant: die jury's zien zoveel paarden (meer dan 300, verdeeld over 4 dagen), dat je best wel fouten kan maken. Ik zou daar niet willen staan.
Was het verder wel gezellig??
groetjes wendy Pling

http://www.bokt.nl/markt/ad/224075/easculap-econom-ii-gt474-scheerapparaat easculap econom II scheerapparaat te koop

http://www.bakeencake.com voor op maat gemaakte taarten

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 10:04

Leuk joh!

Zijn voor mij altijd de lekkerste vakanties die ik me kan voorstellen!
Lekker met de paarden bezig zijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 10:09

ja, voor de rets wast erg gezellig! ik vond de 4 jaars die dag niet goed gejureerd maar de 5 jarigen wel! ow die jazz, wat was die mooi ah, superknol, echt super haha, heel gezellig joh, elke morgen men knol zen hoofd uit t raampje zien hangen ow wat was ie lief!!!!!!!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 11:09

En hij noemt mijn droomhengst gewoon hihihi!!! Of kwam je op dat idee door mijn pbtje???? hahaha

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 11:48

haha paddox was super , de was echt goed hoor, maar de merrie waren buiten finesse niet zo goed, die balzflug was ook goed

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 11:53

heeey je hebt dus de zwarte Ojazz van Carla gezien??
Das mijn clubgenootje! ze rijd nu met 'm in de L2 en gaat binnekort ook over naar de M1
Was altijd wel leuk in de L of ik was eerste en zij 2de of andersom we zijn ook regelmatig smaen eerste geworden.
Mooi beestje he? kan echt gaan!
een echte jazz in het zwart

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 11:59

mooie jazzen, allemaal, echt sjieke beestjes haha vooral die vosse jazz hoor haha alle vossen hebben voorsprong bij mij Lachen

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 13:33

tja tinkie heeft het niet zo op mensen.........het is al een stuk beter dan voor ik op deze stal kwam toen viel ze mensen gewoon aan die voor haar staldeur gingen staan!maar idd een suikertje daar is mevrouw altijd voor te porren.wat een koppie zit drop he?kan je misschien nu wel voorstellen dat ik daar meteen verliefd op was,op dat koppie?
nou volgend jaar weer pj?

soms is het beter om te zwijgen

Esther

Berichten: 4142
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 21:27

We hebben het gelukkkig allemaal overleefd die maand met PJ. Extreme duivel
ff serieus, het was gewoon erg leuk, nog wat belgische woorden geleerd enzo.
Enne Pj heeft inderdaad op mijn brave knollie gezeten, alleen toen hij even aan de kant moest en in het lange gras stond ging het even wat minder. Haha! Omega dacht dus, hmm gras, na bijna drie weken op stal lust ik dat best, ik blijf hier, wat dat figuur op mijn rug ook uithaalt. Ik heb daar dus leuk bij staan lachen! Party!!
Ik moet zeggen dat ik hem wel mis hoor nu op stal, het is zo rustig...

Sprakeloos

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 21:43

het klinkt allemaal heel gezellig, wat het ook was als ik dit zo lees. ik heb geloof ik heel wat gemist in die paar weken, *zucht* en dat gaat straks alleen nog maar erger worden. maareh, wat hoor ik daar over zwarte jazzjes????


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, Bielsje, Essie95, shaddy82, Vagabondo, voet en 23 bezoekers