Ik mis de paarden..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sirius_

Berichten: 10951
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-01 20:26

oh ik mis paardjes echt onwijs erg! het is nu ongeveer een jaar geleden of langer dat ik van pampushout af ben.. daarna nog eens in de zoveel maanden naar de manege gegaan als ik weer een keer mocht Verdrietig bijna nooit dus.
vorige week was ik bezig met een eigen paard krijgen, maar ik realiseerde me dat ik alleen maar een bijrijdster accepteerde voor mijn gevoel zodat ik weer eventjes bij de paardjes kon rondhangen.. anders zou ik alleen voor mezelf een paardje willen hebben..
maar wat moet ik nu doen, ik mag niet zonder reden naar de manege, ff knuffeb ofzo en als het mag is het eens in het half jaar maar daarmee red ik het niet.

en een verzorgpony kan ik niet vinden, ik mis de paarden echt ontzettend erg!! Verdrietig Verdrietig Verdrietig

_________________
<FONT COLOR="deeppink">Me Afbeelding Angel!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Pam op 2001-06-23 20:34 ]</font>

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 21:00

Kom een keertje naar apeldoorn!! dan mag je met mij mee! Knipoog Knipoog

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 21:12

waarom mag je niet? kun je niet langs weitjes met paarden gaan en vanaf het hek knuffen? misschien kom je een eigenaar tegen en mag je een keertje helpen poetsen?
ene mocht je echt op minimeeting komen in A'doorn hebben wij wel een stuk of 10 groningers die graaaaaaaaaaaaaaaag gepoetst willen worden met veulentjes he? Floor is vanaf donderdag uitgeteld (weeeeeeeer een hengstveulen want er is nog niets?) dus das 3 veulentjes die knuffen heeel leuk vinden.
er is vast wel een pensionpaard die uitgestapt moet worden of die zonder zadel naar de wei gereden mag worden .
als je toch in Apeldoorn bent mag je vast Quinto van Renate bewonderen en daar zijn tig koeiepaarden die ook wel van borstels houden niet Renaatje?
enja als we toch bezig zijn krossen we naar Marjo om haar stinkerkoe te aaien enne langs maaike bij Gerald of bij de NRPS-jes ene dan nog langs Beekbergen om de nieuwe aanwinst van jaqje te zien (heb ik ook nog niet gezien)(nog meer A's ??? )

Sirius_

Berichten: 10951
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-01 21:15

krijg er helemaal zin in Lachen
enne volgens mij hebben we geen pensionweides in de buurt, misschien moet ik nog eens een adv zetten..

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 21:19

ik snap niet zo goed waarom je niet mag?

Sirius_

Berichten: 10951
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-01 21:35

dat weet ik zelf ook niet.. maar zij blijkbaar wel. als ik vraag mag ik naar de manege zegt mn moeder nee je bent er al zo vaak, echt vaag want ik ben er nóóit. en wat zo stom is, als ik een eigen of verzorgpaard heb mag ik er wél heen..
echt kl*te...
Verdrietig

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 21:37

dus je mag er alleen niet heen van je ouders?je mag er wel heen van de manege eigenaren?en mag je dan ook niet meer paardrijden van je ouders?hoe oud ben je dan?

Sirius_

Berichten: 10951
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-01 13:27

nee niet van de ouders, van de manege heb ik niets gehoord eigenlijk zal wel mogen toch?
en paardrijden mag ik wel, sta op de wachtlijst bij lies Misselijk ga ik met tegenzin heen dan naja de paarden wel hhoor daar niet van! maar de lessen zijn niet zo leuk. maar ik sta al 2 jaar op de lijst terwijl het maar een halfjaar zou duren Verward
ik wil privelessen gaan rijden maae ja zal ook wel niet mogen..

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 14:28

jaaaaah pam je komt dan echt wel naar A'doorn toe en dan ook naar mn verz pony's want daar hebben we ook nog 2 welsh A tjes, die vind je toch zo leuk???? enneh wij hebben ook nog 3 veulies!! Lovers Lovers en shico niet te vergeten!!!!!
gewoon een X naar apeldoorn komen hoor dan skeuren we heel apeldoorn door totdat je alle paardjes gezien en geaaid hebt!!

Linski

Berichten: 282
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 14:42

Je moet gewoon een x komen. JUST DO IT haal je ouders over en kom desnoods lopen!

Sirius_

Berichten: 10951
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-01 14:45

heb ik een hele kluif aan.. misschien toch maar een advertentie plaatsen op bokt..

Linski

Berichten: 282
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 18:49

dan hebben we een mini mini bokt meeting!!!!! hahaha kirsten erbij iedereen van bokt die r dan is gewoon op pampushout
komen!!!!

Sirius_

Berichten: 10951
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-01 20:26

ik kom donderdag of zondag denk ik. heb net een foto van pambri geplaatst en besef wel dat ik haar heeeeeel erg mis Verdrietig dus ik ga gewoon komen..

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 20:33

Jaaa hallo!! Ik woon ook in Apeldoorn, mij vergeten ze weer Verdrietig

Nee je moet echt op duidelijke redenen vragen bij je ouders.
En veel advertenties plaatsen, het werkt echt!