vandaag weer bij barley geweest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-01 20:14

Gisteren ook. Ik zal beginnen bij gisteren. Ik kwam op stal en was natuurlijk heel blij om haar weer te zien. Ik heb haar lekker op de wei gezet en daarna in de buitenbak. daar begon ze meteen als een gek te rennen omdat er net en paardje in de trailer werd geladen.Ik heb haar natuurlijk doodgeknuffeld.

Vandaag werd ze gelongeerd door de manege-eigenaar. hij longeerd haar een keer per week met dubbele longe. het ging eigenlijk best goed. Ze is altijd erg voorwaarts en stappen aan de longe is vreslijk moeilijk. Ze is namelijk supergevoelig. De zweep hebben we er helemaaal nog niet bij want dan raced ze alleen maar rond.

Vandaag schrok ze dus enorm van haarzelf omdat ze een wind liet. ze spoot er van tussen maar ze was vrij snel weer rustig. ze sprong wel met vier benen tegelijk vooruit en omhoog. Wel grappig om te zien eigenlijk. Morgen ga ik weer op haar rijden. nou ja een heel klein beetje stappen denk ik. misschien een beetje draven.

En daarna naar een ruitersportzaak. Mijn vader neemt me mee en hij neemt zijn pinpas mee vertelde hij. ik mag dus wat gaan uitzoeken. lieve vader heb ik he? Ik weet nog niet wat ik zal gaan kiezen. Suggesties?

Ik dacht misschien aan ee bitloos hoofdstelletje. We gaan namelijk naar een ruitershop/westernstore. Lachen

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 21:02

Lekker dat je er weer geweest bent en weer zo van haar hebt genoten, en vaders met pinpassen.....zou er meteen goed misbruik van maken *LOL* }> Wat je moet gaan kopen, lekker nog niets verzinnen en daar lekker rondstruinen en uitkiezen, heerlijk.

Navragen is beter dan afvragen.

Fitzroy

Berichten: 25094
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 21:20

Hey Heike, kunnen we misschien vaders inruilen *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

Ik geloof niet dat ik dat ooit nog mee ga maken met mijn vader, hij zegt altijd " Ga nou bridgen, dan ben je veel goedkoper uit"

Maar in ieder geval veel plezier morgen en zoek wat leuks uit voor Barley!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 12:17

Leuke spulletjes voor paarden krijg ik niet, maar ik mag niet klagen want we gaan vanavond ons nieuwe paard ophalen!!!
Zal je zien, zegt hij na een maand (net zoals bij onze vos) "ik vind het nu eigenlijk pas een mooi paard, de 1e keer dat ik hem zag vond ik er helemaal niks aan!"
Hahahaha!

Ik weet niet wat voor zadel je hebt, maar ik vind zo'n dikke pad met een leuk printje wel gaaf! Vind ik ook leuk staan onder een springzadel en het is ook fijn onder een longeersingel!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 13:13

super! leuk zeg dat het zo goed gaat mhhhhhh een nieuwe rijbroek of wil je echt iets voor je meis?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 13:26

MMmhhh je vaders pasje flink misbruiken dus hihi

Gaaf zeg nog even en je rijdt met haar weg.

Gr Pris

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 16:08

Ik wil ook mijn vaders pasje!!!
Alleen heeft hij die meegenomen naar de camping in Portugal...... Huilen
Trouwens fantastisch dat het zo goed gaat met Barley! Geef 'r maar een knuffel van mij.
Groetjes, Dorine.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 151 bezoekers