Lovely en de ruitersportzaak (=niet de enige)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 00:05

Ja, dat boswachtersgroen is wel heel apart, zo'n kleur zoek ik ook al een tijdje en dan vind ik dus dat ik bovenmenselijke beheersing heb getoond Haha! Haha!. Maar ja, die winkel blijft nog wel even.
En passant nog bijna een paard verkocht ook nog .
Was zeker een gezellige dag, enig idee hoeveel van dit soort zaken er in de regio zijn? Nog wel een paar hoor.

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 10:34

Ik ken jullie probleem.... Knipoog

Sinds ik echter 2 paarden heb, moet ik me toch beheersen, anders wordt het echt penibel....

Wat doe ik dus tegenwoordig?? Ik ga vlak voor sluitingstijd even snel naar de plaatselijke ruitersportzaak, pak wat ik nodig heb en ren naar de kassa!

Dat werkt ook nog! Laatst hadden ze de jaarlijkse kortingsdagen met allemaal leuke aanbiedingen en ik heb echt alleen maar gekocht wat ik van plan was!!! Dat is me echt nog nooit gelukt. Dus er is nog hoop voor jullie! }>

germie

Berichten: 25923
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 11:32

MMM valt bij mij dan mee. Ik durf rustig een ruitersportzaak in te lopen en alleen maar alle zadels te testen. Vervolgens weer weg te gaan zonder iets.
Maar ja, binnenkort ga ik m'n complete bankrekening plunderen, ik moet dan het zadel betalen (stubben Siegfried VSS extra). En dat in DECEMBER, als m'n auto ook nog eens een grote beurt moet hebben. Dus voorlopig ben ik BLUT

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 14:50

Meestal kan ik me wel aardig beheersen maar ik zie vaak een hoop leuke dingen maar dan loop ik er snel voorbij.
Maar ik had nu geluk ik moest allerlei spullen hebben voor mijn paard dus ik heb me eens uit kunnen leven Tong uitsteken in etappes want mijn banksaldo kon het niet bijhouden Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 14:52

Afgelopen zaterdag en zondag naar Indoor Zuidlaren geweest waar de nodige koopjes lagen maar wonder boven wonder heb ik niets gekocht Pling

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 00:06

Sjuimpje schreef:
Aangezien het feit dat we 2 shops hebben afgelopen waar ik nog nooit geweest was;
vind ik dat ik me aardig ingehouden heb!

Ik heb bij de eerste een vitaminespuit gekocht voor mijn hengst omdat hij een beetje snotterig is en een paar handschoenen met fleece...
bij elkaar was dat 19 euro nog wat...

In de 2e shop scheelde het niet veel of ik had me een verschrikkelijk mooi Kentucky Coolmax jasje van 200 euro laten aanpraten en ook het bruine passierhalster was bloedmooi!!! (Met bijpassende lijn met ketting Kwijl , ik heb er vanacht nog over gedroomd), maar ik heb het daar gehouden bij een veloursachtig shabrack van BR, een beetje bruin/boswachtersgroen achtig met hele subtiele gouden pipingen donkerbruine satijachtige bies. Mooi dik gevoerd en apart gestept!
Daarbij rondom 3m bandages in een mos/boswachtersgroene, gemeleerd kleurtje. Heel apart, had ik nog nergens gezien!
Daar was ik dus dik 30 euro kwijt.
Valt nog mee he?

Waarschijnlijk maak ik woensdag foto's van Zep in zijn nieuwe outfit, ik kan zelf nog niet rijden maar ik denk dat ik hem gewoon even bij mijn instructrice breng, kan ik mooi fotograveren Pling

Verder echt een lekker gezellige dag gehad Tong uitsteken

jullie waren bij horse paradise geweest toch?
daar is het moeilijk om niks te kopen, ze hebben zulke mooie spullen daar Haha!
als we daarheen gaan (gaan we +- 1a2 keer in de maand) dan neem ik heel verstandig mijn moeder mee Haha!

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 00:07

Sjuimpje schreef:
Aangezien het feit dat we 2 shops hebben afgelopen waar ik nog nooit geweest was;
vind ik dat ik me aardig ingehouden heb!

Ik heb bij de eerste een vitaminespuit gekocht voor mijn hengst omdat hij een beetje snotterig is en een paar handschoenen met fleece...
bij elkaar was dat 19 euro nog wat...

In de 2e shop scheelde het niet veel of ik had me een verschrikkelijk mooi Kentucky Coolmax jasje van 200 euro laten aanpraten en ook het bruine passierhalster was bloedmooi!!! (Met bijpassende lijn met ketting Kwijl , ik heb er vanacht nog over gedroomd), maar ik heb het daar gehouden bij een veloursachtig shabrack van BR, een beetje bruin/boswachtersgroen achtig met hele subtiele gouden pipingen donkerbruine satijachtige bies. Mooi dik gevoerd en apart gestept!
Daarbij rondom 3m bandages in een mos/boswachtersgroene, gemeleerd kleurtje. Heel apart, had ik nog nergens gezien!
Daar was ik dus dik 30 euro kwijt.
Valt nog mee he?

Waarschijnlijk maak ik woensdag foto's van Zep in zijn nieuwe outfit, ik kan zelf nog niet rijden maar ik denk dat ik hem gewoon even bij mijn instructrice breng, kan ik mooi fotograveren Pling

Verder echt een lekker gezellige dag gehad Tong uitsteken

Jullie waren bij horse paradise geweest toch?
Daar is het moeilijk om niks te kopen, ze hebben zulke mooie spullen daar. Haha!
Als we daarheen gaan (gaan we +- 1a2 keer in de maand) dan neem ik heel verstandig mijn moeder mee Haha!

marije999

Berichten: 330
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 00:47

Ik kan mezelf eigenlijk uitstekend beheersen in de ruitersportzaak, maar dat komt denk ik door mijn chronisch geldgebrek. Ik kan het me gewoon echt niet veroorloven om zomaar spullen te kopen (straks in december een maandje Nieuw Zeeland, daarna kan ik weer gewoon eens iets leuks kopen....) Daartegenover staat wel dat ik geen kans onbenut laat om wat te kopen als ik er een goede reden voor heb. Laatst zei mijn instructrice/eigenaresse van mijn bijrijdpaarden dat ik nieuwe sporen nodig had. Nog dezelfde middag stond ik heel blij in de ruitersportzaak. Tja, het moet he....... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 12:01

Haha, als het moet, dan moet het. Zo heb ik gisteren besloten dat het absoluut noodzakelijk is dat ik bij de nieuwe kogelbeschermers ook de peesbeschermers ga kopen, dat kan helaas niet in Amsterdam, daar zal ik voor naar een andere regio moeten. Wie gaat er mee????

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 12:04

Lovely schreef:
Haha, als het moet, dan moet het. Zo heb ik gisteren besloten dat het absoluut noodzakelijk is dat ik bij de nieuwe kogelbeschermers ook de peesbeschermers ga kopen, dat kan helaas niet in Amsterdam, daar zal ik voor naar een andere regio moeten. Wie gaat er mee????

Ja
Ja
JA!

Ikke!!!

Gaan we naar Bilthoven en naar Fuug,
kan je ook gelijk even kijken naar mijn Stud Cool

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 12:11

Sjuimpje"]
[quote="Lovely schreef:
Haha, als het moet, dan moet het. Zo heb ik gisteren besloten dat het absoluut noodzakelijk is dat ik bij de nieuwe kogelbeschermers ook de peesbeschermers ga kopen, dat kan helaas niet in Amsterdam, daar zal ik voor naar een andere regio moeten. Wie gaat er mee????

Ja
Ja
JA!

Ikke!!!

Gaan we naar Bilthoven en naar Fuug,
kan je ook gelijk even kijken naar mijn Stud Cool
[/quote]

Wanneer wanneer????
Ik "moet" ook van alles nieuw en die kogelbeschermers van Lab roepen naar me: koop me koop me (met natuulijk die bijpassende peesbeschermers).

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 12:13

Roept u maar!

Ik kan de hele week, kan toch nog niet rijden....,

Ik weet zeker dat ze in Bilthoven nog een aantal setjes van die zwarte pees en kogelbeschermers hebben dus dan ga je iig niet voor niets mee Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 12:42

Hahaha, dan gaan we maar gedrieën he? Kunnen we in B'hoven gelijk de druk wat op de ketel zetten door onze charmes in de strijd te gooien Haha!. Het wordt dan wel het weekend, ik mag deze hele week gewoon werken hoor.

En Von, aan mijn stal hangen peesbeschermers voor voor, die kun je even passen voor de maat. Die kogelbeschermers kun je beter ook eerst even uitproberen, maar die liggen in mijn kast, dus moet je even wachten tot ik er ben. Maarruh, jij ging toch aan de bandages??

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 12:59

Lovely schreef:
Hahaha, dan gaan we maar gedrieën he? Kunnen we in B'hoven gelijk de druk wat op de ketel zetten door onze charmes in de strijd te gooien Haha!. Het wordt dan wel het weekend, ik mag deze hele week gewoon werken hoor.

En Von, aan mijn stal hangen peesbeschermers voor voor, die kun je even passen voor de maat. Die kogelbeschermers kun je beter ook eerst even uitproberen, maar die liggen in mijn kast, dus moet je even wachten tot ik er ben. Maarruh, jij ging toch aan de bandages??


Ga hem vanavond longeren (met geleende beschermers Schijnheilig ), dus ben er vast nog als jij komt en dan kan ik even passen.
Bandages is hij gewend maar ik helaas niet Haha! Cursus is welkom!
En beschermers vind ik (nu tenminste) makkelijker en sneller.
Misschien kunnen we zaterdag gaan? Dan weet ik ook zeker of alles echt doorgaat (dan zijn de keuringen geweest) en geef ik dus niet voor niets centjes uit Haha! . De rest van de week wordt het dus nog maar even lenen van iedereen....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 13:01

Aan de deur hangt een stel waar ik nog 2 paar van heb. Bandagecursus krijg je ook, met onderlapjes zelfs.
Zaterdag is een goed idee, lijkt mij prima. Sjuim??

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 13:02

Ik kan zaterdag iig wel,

Leuk dat jij dan ook meegaat, scheelt ook in mijn portomonaie want als anderen veel kopen wordt mijn kooplust wat minder B)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 13:03

Ooohoooo, nog even en het is mijn schuld omdat ik niks kocht zeker Verward.
Oke, zaterdag is deal. Nu nog een tijd...

Bzoem

Berichten: 1681
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 20:01

Volgens mij zijn alleen jullie 3en die dit topic nog gebruiken.......
Maarre, ik ben bijna jarig (zaterdag) en ik wil veeeel money, heb al 50 van me oma..... wat zal ik gaan kopen???
Iets wat wel nuttig is, maar je voor elk paard/pony kan gebruiken omdat ik geen eigen pony of verzorg/bijrijdpony heb........
Iemand ideeen'????