aan het strand

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

aan het strand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-02 13:11

Tlove en ik zijn aan het strand gaan rijden, denk je 'och doen wij elke dag fozow' maar wij wonen in belgie binnenland en dat is al gauw 'n uurtje rijden. Tlove ging met haar eigen paard, voor de eerste keer, ze ging super!!! voluit, echt goed doorrennen!! machtig om te zien. helaas reed ik op 'n oude knol die niet meer zo goed meekon, k ben gewaarschuwd voor een volgende keer, het was wel al de zesde keer dat ik met haar ging, gisteren ging ze opeens tien x zo traag Verward

maar wel geslaagd dus. al was iets dat me erg stoorde: een meisje van de manege zelf vond dat ze best wel mocht opvallen met haar fijne pony, en ze wou tonen dat ze een wilde pony 'onder controle had'... ze hitste hem voordurend op terwijl ze aan de teugels ging hangen, en porde onzichtbaar het (zeer gevoelige) beestje aan, en als ie z'n hoofd in de lucht smeet kreeg ie een mep tegen z'n kaak. het was idd indrukwekkend... GRUWELIJK indrukwekkend. ik was blijkbaar de enige die er gruwelijk voor zei... owja, haar pony kon ook een kunstje: als ze maar hard genoeg aan de teugels ging hangen en hard genoeg dreef ging dr pony lekker op z'n achterbenen staan...
ken je wel, zo'n klein halfarabiertje, het zag er niet uit, maar niemand die wat zei. ik keek even heel kwaad en ze was lichtjes gepikeerd Haha! wat denkt ze wel joh, zo'n beestje naar de maan helpen...

dat was eigenlijk het enige negatieve, het bleef de hele rit droog op de laatste vijf minuten na. we hadden een prachtzicht en het paard van Tlove ging dus echt super!! het was een heel geslaagde dag en zeker voor herhaling vatbaar!

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 13:20

leuk dat wil ik ook nog een kertje doen naar het strand toe
even kijken
maar elke keer komt er niks van

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 13:23

leuk dat wil ik ook nog een kertje doen naar het strand toe
even kijken
maar elke keer komt er niks van