Balen van afhankelijkheid

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-01 23:29

Ik baal ff. Ik haat het om afhankelijk van andere te zijn. Ik heb mijn redelijk nieuwe paard zover dat we klaar zijn voor onze eerste wedstrijdjes en ik wil hem eerst graag een keer meenemen naar onbekend terrein. Maar al mijn geld zit en in het gewone onderhoud aan huis en eten enzo en verder natuurlijk grotendeels in mijn paard. Dus einde budget. Ik heb een klein oud autootje en geen trailer. En dus....moet ik maar wachten tot iemand zo lief wil zijn me eens te rijden. Was me ook beloofd door iemand (naar dat onbekende terrein op wedstrijd) maar die heeft afgehaakt: bang dat de trailer stukgaat (nou ja!). Ik kan het niemand kwalijk nemen en dat doe ik ook zeker niet, maar het was wel even een zware domper. Nog tips?


ikke

Berichten: 37523
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 23:34

Misschien wel, is mede afhankelijk van je woonplaats.
Wat dat onbekende terrein betreft, kijk eens op http://www.vrijruiter.nl voor de een-daagse activiteiten van de NVVR. Misschien zijn daar mogelijkheden voor je om te oefenen op vreemd terrein. Even informeren bij de persoon die het organiseerd, misschien kun je liften met iemand.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 10:24

Hoi Gail,

Ik heb hetzelfde probleem daarom ben ik op een groet stalling gaan staan we we als wedstrijd ruiters met de vrachtwagen mee kunnen. Dit is veel fijner voor de paarden dan rommelen in een trailer (mijn mening).

Doordat de dochter van de eigenaar weer start is mijn probleem voorlopig opgelost maar ja het kost me wel iedere keer extra geld wat ik er graag voor over heb.

Succes.

Gr Pris

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 10:29

Hoi Gail,
Waar woon je? Misschien is er iemand hier op Bokt die je eens kan helpen?

Sonja

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 10:31

Citaat:
Op 2001-06-13 23:29, schreef Gail:
...bang dat de trailer stukgaat...


Huh? Wat een zwak excuus van die persoon. Een trailer is toch juist om te gebruiken en niet om naar te kijken (net als land, hè Sonja? Knipoog )? Vaag hoor.

Maar ik kan me voorstellen dat je er van baalt om steeds maar afhankelijk te zijn van anderen. Helaas is het vaak de realiteit: èn een paard, èn een trailer, èn een goede auto die paard en trailer kan trekken is maar voor weinig mensen weggelegd.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-01 10:33

Ikke woon valk bij Utrecht...en ga hard sparen voor een andere auto maar ja die heb je niet 1 2 3... Frusty


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, IASCrawler, LuckySeven en 191 bezoekers