het ging niet slecht het ging super slecht!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bijtje
Berichten: 172
Geregistreerd: 07-02-02

het ging niet slecht het ging super slecht!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-02 21:13

Van de week weer voor het eerst op een paardje gereden wat ik wel kende maar nog nooit op gereden had en toen ging het best lekker. Hij is verschrikkelijk sterk en kan echt heel moeilijk zijn maar het viel wel een beetje mee. Nou vandaag weer erop gereden en in het begin ging het eigenlijk super goed. hij liep heel los en netjes rond. dacht dat gaat goed nou nee dus.
later zette die alles vast en konk er niks meer mee beginnen. dat vind ik dan zo vervelend want ja dan staat de eigenaresse toch te kijken en wil je ook dat het goed gaat.
nou hij reageerde op een moment echt nergens meer op en alleen maar keihard vast houden dat is zo vervelend. nadat ik hem even boos had gemaakt liept hij wel weer een seconde goed en liet hij het weer los maar daarna begont hij weer. toen het op het laatst weer even goed ging 3meter toen ben ik maar gestopt want ja kan beter stoppen als het even goed gaat dan om hem nog langer te laten lopen waardoor het helemaal niet meer gaat. Verward Verdrietig

nou bel ik volgende week nog eens om hem te komen rijden maar ik vind het zo erg dat het nu niet goed ging niet zo zeer om het paard ofzo maar omdat zij ook zag dat het niet goed ging en dat vind ik wel heel erg. Dat is gewoon zo.
Verdrietig Hopelijk gaat het volgende keer wel weer goed maar ben bang van niet. maarja hij is zo onberekenbaar.
mss hebben jullie nog tips. ja ik weet wel dat ik hem meer voorwaarts moet gaan rijden meer draven, dus dat ga ik ook maar proberen.
*LOL*

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Re: het ging niet slecht het ging super slecht!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 21:42

bijtje schreef:
dan staat de eigenaresse toch te kijken en wil je ook dat het goed gaat.


Zou dat misschien niet juist de reden geweest zijn dat het niet zo goed ging? Dat je toch een beetje nerveus was ofzo en dat overdroeg op het paard? Die dacht vast 'Hee! Er is vast iets heel spannend want m'n ruiter vindt het ook spannend'!

bijtje
Berichten: 172
Geregistreerd: 07-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-02 09:54

het was meer achteraf dat ik echt zoiets had van het ging echt niet goed en toen had ik zoiets van de eigenaresse staat ook te kijken en dan vind ik dat wel vervelend. nou is het wel zo dat hij bij mij wel beter loopt als bij de eigenaresse zelf zeggen ze maar ja gister zag zij ook wel dat het niet goed ging maar misschien zijn er tips wat ik eraan zou kunnen doen.

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-02 10:23

Ik bergijp wat je bedoelt als je het vervelend vind,je wil gewoon je best doen en je dan dat paard toch niet goed op ze kop geven.Ik ben altijd bang als ik dat doet,dat ik er gelijk af moet.Maar de laatse tijd heb ik daaar echt maling aan.