Debiel Kind

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-01 17:30

Echt debiel wat ik vandaag tegen kwam in Strijen, een meisje van ongeveer 10 reed zonder zadel op een welshje(niks mis mee) Toen reed ze ineens een mais veld in, het beestje kon er net bovenuit kijken(oei) gaat ze ineens keihard galopeeren!!!!!! Ineens zie ik geen hoofd meer, was ie gestruikels en niet zo'n beetje ook, liep kreupel toen ze eruit kwam. Het meisje was ook wel hard gevallen want ze had haar hand op haar hoofd. Ik ga naar haar toe en zeg dat z niet door het mais veld moet rijden want dat is heel erg gevaarlijk. Gaat ze me uit lopen schelden! Ter*ng weif enzo. Ik negeer het en vraag hoe oud de pony is en ze zegt heel erg serieus 2 jaar. Ik denk dat is een grapje, maar ze lachte niet eens. ze meende het gewoon!!!!!!!! Boos! Ik kon haar wel voor haar kop slaan! Schijnheilig

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]


My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 17:46

goh die is echt gek grrr Boos! maaar ehh zou die geen ouders ofzo hebben, k bedoel je weet toch wel dat dit niet kan. als je de kans krijgt zou k er maar achter aan gaan, dan kan ze het ook niet vaker doen( kan die pony het wel vergeten!!!) veel suc6 en laat me weten wat je gedaan hebt, dit maakt me gewoon woest!!! Frusty Frusty Frusty Boos! Boos! Extreme duivel

Viera
Berichten: 837
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 17:47

jeetje dat kind is niet goed bij d'r hoofd
ik galopeerd ook in een weiland, maar om nou in een maisveld te gaan galoperen
vind ut zileug voor die pony dat ie is gevallen vorr het meisje niet

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-01 17:53

Ik ben ook naar die ouders gegan en dit zeggen ze:

Dat doet onze dochter niet, je verward haar zeker met iemand anders. Ze gaat alleen maar met hem wandelen. Ze verziekt haar paard echt niet hoor! " en toen gooide ze de deur dicht. Ik het raam in kijken en daar zat hetzelfde meisje, ik had haar ook aangewezen maar die mensen zijn te goed gelovig! Boos!

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]

Viera
Berichten: 837
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 18:30

jeetje die mensen zijn niet helmaal 100% er komt toch niet zo maar iemand ana de deur om dat te zeggu

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 18:37

weer zo'n typische geval van een kindje dat op een tevroege leeftijd een eigen krijgt...
belachelijk hoor...

Groetjes Kim

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Surma
Berichten: 212
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 20:35

Als ik jou was zou ik toch nog een keer naar die ouders gaan. En het proberen uit te leggen wat je hebt gezien.
Misschien zijn haar ouders ook wel geschrokken ik zou in ieder geval nog een keer proberen.

we hebben een huis

Cowgirl

Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 20:57

Jammmer dat die pony zijn been niet gebroken heeft en zij haar nek ofzo. Misschien dat dit soort sukkels dan eens Extreme duivel wakker worden.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 00:09

tja, maar die pony liep toch kreupel en zeker niet zomaar?! hoe verklaard dat kind dat dan? als je haar nog een keer betrapt, probeer als je de kans krijgt een foto te maken( als het in de buurt van je huis is kan je je camera snel halen)
veel suc6 geef het vooral niet op!
groetjes heleen

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-01 10:57

Ik ga vandaag er weer heen en dit keer gewapend met videocamera! Dus will see of ze me nu geloven! Extreme duivel GNA GNA GNA!

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 16:10

Jezus!!! Ik hoop dat je dat kreng te pakken kunt krijgen!!! Boos! Wat een bitch zeg!!!
Dat kind verdient het niet om uberhaupt maar een pony aan te raken!!! Jammer dat zij en niet de pony iets gebroken heeft! Extreme duivel Boos! Extreme duivel

"The world is best viewed through the ears of a trotter"

Uniek

Berichten: 404
Geregistreerd: 03-06-01
Woonplaats: nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 16:24

Ja denk, vet asociaal, als ik dat had gezien zou ik haar het liefst een klap op haar kop hebben gegeven. Misschien had je beter met haar mee kunnen lopen naar huis, maar ja dat is telaat, probeer het nog een keer en hou vol bij die ouders!

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 17:42

Wat een dom kind zeg. Boos! Frusty
Zijn zeker van die rijke ouders die hun kind een pony geven omdat ze zo'n paardengek is en daarna zonder begeleiding dat kind met een pony opschepen, ik zie het al helemaal voor me.
Arm beestje!

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-01 12:07

Ik zit dus voor het maisveld, en ja hoor komt ze met die pony aanlopen. Dus ik filmen, zie ik dat die pony nog steeds kreupel is!!!! Ze gaat weer het maisveld in en galoperen. Teminste, voor die pony niet. Elke keer als hij op die ene been moest staan schoot ie erdoorheen. Maar het meisje leek het echt niks te schelen!
Nu heb ik haar op de film. en we hebben het meteen op een band gezet. En naar haar ouders gegaan. Nou die ouders natuurlijk weer, nee dat doet onze dochter niet. Ik hou die band echt voor hun neus! Ze wilde hem niet zien. Dus ik zeggen dat Ik vind dat ze hem moeten zien anders belde ik de dierenbescherming en de politie(bluf bluf).
Nou zij laten me binnen en we bekijken de video. Ze zijn de hele tijd stil. Onze camera is zo goed dat je elke keer als de pony strompelde of zoiets ze kijhard begon te schelden en te slaan. Die mensen kregen geen worden uit hun mond! Na de video keek de moeder nog een hele tijd naar de buis. Ze moesten het echt nog even verwerken! O,nee hun dochter is niet perfect met paardjes Bloos

Nou, de moeder stond toen eindelijk op en bedankte mij. Waarom zei ze niet, maar ik kon het wel bedenken. Toen ik weg liep zag ik de moeder naar hun stallen lopen en dat meisje letterlijk bij de oren pakken en mee naar binnen nemen! Ik denk dat we het zo wel weer wat beter voor die pony hebben gemaakt! Misschien verkopen ze hem wel.

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]

Moosie

Berichten: 341
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 12:26

Wouw!!
Echt heel goed van je!

Complimenten hoor.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 12:55

Goed zooooooooo!!! Lachen
Hopen dat dat meisje hier wat van leert en dat de pony een beter leven krijgt.
Is wel een veel voorkomende reactie van ouders he: gewoon niet willen geloven dat HUN kindje zoiets doet.
Maar gelukkig heb je ze er van kunnen overtuigen dat dochterlief toch verkeerd bezig is. GO GIRL!!!

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 13:04

z
Laatst bijgewerkt door janna op 20-02-22 15:21, in het totaal 1 keer bewerkt

-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 13:24

wat een stom mens zeg!!
en de ouders zijn nog dommer.
Maar ff vraagje tussen door, staat bij jullie de mais al zo hoog dat je er niet overheen kan kijken? Bij ons is ie pas 15-20 cm hoog.

Ineke2

Berichten: 33096
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 13:57

Wauw! Wat goed van je!! Nu krijgt die pony het misschien wat beter. Wie weet halen ze nu begeleiding erbij of verkopen ze het beest! Goede actie hoor! Party!!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-01 14:54

Kan ook gras zijn geweest, ik weet het niet zeker. Maar lette ik niet op. Ik zal even kijken op de video.......

Ja, 't is lang gras. Maar het was ook een Welsh'je. Bij ons willen ze lang gras, ik weet niet waarom. Maar za laten het groeien. En dat gaat best snel als ze het goed verzorgen.

Ik zag vandaag toen ik nog even naar ons land was gegaan onze dierenarts langs rijden. En richting hun boederij gaan. Misschien gaat ie even kijken naar zijn voorbeen.

o, en het Welsh was ook pas 2, hij is nu ongeveer 1 meter hoog.

_________________
"all think twice, cause it's an other day for you, you and me in Paradise" ZIE PROFIEL!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sanne op 2001-06-14 14:55 ]</font>

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 15:14

2 jaaar en dan pas 1 mtr hoog?? wel een kleinjte hoor. onze nieuwe aanwinst is denk ik al 1.16 hoog.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 15:16

wat mensen al niet doen he? Misschien wist ze niet beter, maar dan nog... De dag erop precies hetzelfde uithalen?
Goed van je dat je haar gefilmd hebt en het aan haar ouders hebt laten zien. *thumbs up*

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-01 15:29

Tja, 10 centimeter hoger kan ook nog, ik heb er niet met een meetlat naast gestaan. Haha! Schijnheilig

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 16:19

hoi net goed voor dat kind
kan je je film op bokt zetten?!!
thanx greetzz heleen

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-01 16:27

Ik weet het niet, volgens mij niet, ik zal het vragen. Maar wij hebben zo'n oud en gammel cameratje uit de jaren 60! HAHAHAHA Schijnheilig

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Hinneke, Bloemetje75, c_alsemgeest, desi92, Hawkeye, jitskenienke, joyce83, MallyBelly, MariekeR, Mira283, nikkipeeters, Pellelilly, Pova, Tieme, Vagabondo, W1ckedWitch en 139 bezoekers