grote tocht gemaakt met 'Isostar'

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: Belgiƫ (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-01 20:16

Hello!
Ik ben vandaag met mijn paardje een 'ommetje' gaan maken in het bos. Dat doen we wel vakar, maar ik moet altijd terugkeren, omdat ik veel te weinig energie kan opbrengen voor grote tochten. Mijn paard houdt het altijd veel langer vol dan ik Haha! . Dat heb ik ook in de rijles, die erg intensief voor me is.
Nu had ik voor de grap eens 'isostar' gekocht. Dat is een sportdrack die vooral door wielrenners gebruikt wordt. Het is een ronde doos met een poedertje en je krijgt er een gratis drinkbus bij.
Nou ja, even proberen dan maar. Gewoon even oplossen in water. De resultaten waren fantastisch! als ik me flauw begon te voelen, dronk ik er wat van en ik werd direct weer zo fit als een hoentje!

Zo heb ik, zonder er weet van te hebben, om mijn gemakje 15 kilometer gereden, wat normaal niet mogelijk is zonder het echt zwaar te krijgen.

Toen ik thuis kwam, was ik nog steeds niet moe te krijgen (normaal kan je me voor de rest van de dag niet meer zien). zo'n drankje werkt ook op je humeur, want ik was supervrolijk (jaja, is beter dan alcohol Knipoog )
Pas een paar uur later kreeg ik 'een slag'. Ik diep in slaap getuimeld, maar zo'n schoonheidsslaapje doet alleen maar goed Knipoog .
Wat mij betreft was het een groot succes! Ik zal nu wel vaker een fles meenemen, want vooral als ik rijles heb, zie ik soms niet meer uit mijn ogen van de slapte.
Mijn bloeddruk staat op de trampoline en mijn suikerspiegel ligt op de rand van de tafel Knipoog .

Gebruiken jullie soms ook sportdrankjes?

Femke

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 20:19

Haha, ik had er nog nooit van gehoord.Misschien toch eens proberen... Lachen

lovely13
Berichten: 18
Geregistreerd: 18-07-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 11:22

Ik gebruik ook isostar,vooral als ik met lovely dressuur ga trainen is het supergoed.Misschien bestaat er ook zoiets van een paardenisostar? heb je ze meteen in goede conditie Haha!