kijk eens waar lucky nu heen gaat!!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-01 08:04

hij heeft een heel fijn tehuis gevonden naar mijn idee.het lijkt me super als het lukt. hij mag daar lekker in de kudde lopen en word niet gecastreerd. ze kunnen altijd buiten lopen en krijgen voldoenden aandacht. ze fokken dus ook honden en hebben een hele beeste3nbende bij hun huis. ze zijn studente diergeneeskunde en de beestjes hebben het er heel erg goed. kijk maar eens op hun site bij http://www.spaansewaterhond.nl daar zie je hoe ze leven waar lucky komt wat ze doen en kun je kennismaken met hun andere beestjes. lucky zal daar een goed leven krijgen.


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 08:07

Het ziet er onwijs gezellie uit!

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-01 08:11

leuk he al die dierjte s daar?? het zijn echt onwijs leuke lui en ik hoop dat hij er een heerlijk leventje krijgt.

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 10:56

Leuk hoor!

Duitse Herder Kennel vom Haus Eelerberg, Correct gefokte Duitse Herders.
http://www.vomhauseelerberg.com
Sinds 01/09/2012 trotste mama van Kaya

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 10:58

lonneke,ik ken dat meisje(lotte) al heel lang,nal vanaf mijn 6de jaar.ik heb nu weinig contact meer met haar maar ik weet in ieder geval zeker dat ze een goed tehuis krijgt want ze zijn erg goed voor dieren.
grappig eigenlijk dat lucky bij hun terecht komt!
ik heb vroeger samen met lotte veel paarden gereden en verzorgt.
nou ben blij dat lucky het fijn krijgt

soms is het beter om te zwijgen

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-01 11:48

heeeeeej gaaf joh. dat stelt met nog meer gerust. ze lijken me echt aardig. ik denk dat lucky het niet beter kan krijgen. het is wel ver... leeuwarden. maar goed gelukkig bestaat er internet en email.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 12:04

ja dat klopt,erg ver weg.
wij hebben elkaar leren kennen toen ik met mams in doetinchem kwam wonen(6 jaar)ik woonde vlak bij een boerderij met paarden en daar zaten lotte en ik natuurlijk altijd.
zij is rond haar 10de verhuisd naar deventer,maar we gingen altijd bij elkaar logeren en vakantie houden en dan de paarden verzorgen en rijden van elkaar(verzorgpaarden he)
die fjord,donja,die is nog uit die tijd.dat was haar verzorgfjord en daar heb ik toen ook nog wel op gereden.
double is uit donja en een hengst die toen nog veulen was(die heb ik nog gekend toen)
maar na ons 16de jaar zijn we elkaar uit het oog verloren.
en vorig jaar ineens via horses zijn we weer in contact gekomen.maar ik mail alleen af en toe met haar.
maar ik weet hoe ze met paarden en dieren is,dus dat zit wel snor!

soms is het beter om te zwijgen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: gillian, Googlebot, ikkedus, MairiMacBran, Melzazu, Neon en 6 bezoekers