Dat is toevallig ! (Tender -- kijken!)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-01 16:17

Ik zat net een beetje rond te neuzen op internet kom ik op een site terecht van Quinta da Betula, een Lusitanofokkerij.
Er heeft laatst een stuk over in de krant gestaan, wat ik toen nog voor Tender gescant heb omdat wij vroeger beiden bij Piet Bakker in Deurze hebben gereden, waar de oprichters van Quinta da Betula ook altijd gereden hebben. (voor belangstellenden kan ik het gescande krantenartikel wel hier neerzetten)

En nu hebben ze dus een hele mooie site en er staat ook een stukje over Piet Bakker zelf, van wie we altijd les hebben gehad.
Leuke site om te lezen, dus neem eens een kijkje zou ik zeggen. <br>

http://www.homepages.hetnet.nl/~lusitanos/index_nl.html

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-01 22:26

Ik heb ook een poosje les van Piet Bakker gehad .
Tanja was mijn eerste paardje ,daarna eentje die gruwelijk kon bokken en overkruis ging in galop (naam kwijt)

Ben gestopt toen ik 12 weken zwanger van die bokker afviel.

Toen 2 jaar later bij Ini Slot gaan rijden ,was wat dichterbij ,en prima paarden!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-01 22:51

Dan zal je wel op Alex gezeten hebben *LOL* Een groot bruin paard met zwarte manen en staart? Die zo heel lief zijn hoofdje schuin kon doen als je langs zijn stal liep?

En Tanja heb ik ook een poosje op gereden. Lief beest. Misschien ken ik je wel. Ini Slot ken ik niet, zit dat ook hier in de buurt dan?

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 11:01

Hihi... ik rijd in de winter altijd in Deurze, maar niet bij de manege van Piet Bakker (nu...???).
PB woont nu toch in Utrecht? Ofzo...

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-01 11:03

Ja klopt. De manege is overgenomen door de familie Vonck. Ik heb er nog steeds 1x in de week les met IJsco.
Jij rijdt zeker bij Kitsy (schrijf je dat zo?) in de binnenbak? Want ik heb je op de manege nog niet gezien geloof ik.

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 11:07

hoi Cody! klopt! ik had het ook al gezien!
Ja, beide oprichters zijn vriendinnen van mij! Idhuna een studiegenootje en Chawwa was ooit mijn beste vriendin en is op dit moment nog steeds een goed vriendin en vraagbaak. Ik heb de lusi's al gezien en ze zijn om te watertanden, zoveel kan ik je wel zeggen!

Leuk dat je aan me dacht!