v/d hoevers verslag van mij

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

v/d hoevers verslag van mij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-02 21:36

na het verhaal wat nimber hier had neer gezet over dat ze bij de paarden psychiater was geweest met lodewijk was mijn zus erg nieuwsgierig geworden en rojantha had een aantal problemen dus wij hebben een afspraak gemaakt met die man en hij is is vandaag langs geweest.
hij ging eerst bij El Roy kijken (daar ben ik niet bijgeweest) maar mijn vriend wel en hij vertelde: El Roy zat rechtsachter vast hij zou niemend kwaad doen zonder reden maar kon zich erg goed opfokken.
hij zei ook dat rojantha achter vast zat terwijl hij haar nog niet eens had gezien!

daarna ging ie bij Sytje kijken hij voelde dus dat ze al meer dan 2jaar standaard hoofdpijn had (het was erin geslagen ) ze heeft een soort wipplash ze had het gewoon dag in dag uit (echt heel erg zielig) maar dat heeft hij gekraakt en ze moet er nu veel minder last van hebben.
hij zei ook dat er heel veel gejakkerd was met sy, ze is veel geslagen, en ze heeft ook veel veulens gehad.
volgens hem (hij heeft ook gelijk hoor) dat sya zich afzet van mensen ze kan niet van mensen houden en ze laat altijd alles over zich heen komen (daardoor past ze ook heel goed bij mij zei ie omdat we allebei meer voor onszelf moesten opkomen) maar nu omdat hij haar helemaal gekraakt heeft zou ze zich lekkerder moeten gaan voelen en dat ze daardoor zich misschien nog ging hechten aan mij, maar ze reageerde wel heel goed op mij volgens hem.
maar dat sya zich niet hecht is echt zo en daar baal ik ook heel veel van want ik geef haar al mijn tijd en liefde maar ik krijg niks terug Verdrietig
Sy zat ook nog heel erg vast en dat heeft hij ook gekraakt, ik hoop echt dat het helpt!

daarna was hij bij Ro gaan kijken en heeft haar ook gekraakt echt apart zoals hij dat doet ik vind het echt knap ik heb echt veel bewondering voor die man!
hij kon ook zo vertellen dat merilyn op mijn vader lijkt en ik op mijn opa (maar die heb ik nooit gekend hij is helaas te vroeg overleden) ik vind dat echt zo knap!

maar ik hoop echt dat alles helpt en dat Sya zich beter gaat voelen en dat ze van de hoofdpijn af is.

ik kan eigenlijk maar 1 ding zeggen en dat is
Laatst bijgewerkt door Thirza op 17-10-02 10:15, in het totaal 9 keer bewerkt

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 21:59

En hoeveel heb je daar nou voor betaald ?

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 22:03

hmmm, goeie vraag.

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-02 14:08

40EUR. dacht ik tenminste dat zei mijn mams

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 19:58

Ik betaalde 25 euro toen ik bij hem aan huis was geweest en 30 euro per paard toen hij bij ons moest komen maar hij zit redelijk in de buurt bij Apeldoorn.

gek he thirza? Wij hebben het er dagen later nog over gehad was bijna eng zoals hij gedachten kon lezen.
Zo raar als iemand meer van jezelf weet dan jij weet....

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 21:09

't lijkt mij heel bijzonder om eens te laten doen.
Ik dacht dat je besloten had om haar te verkopen? Of ga je dat toch niet doen? Hoe gaat het nu met jullie?
Ik hoop dat het na het kraken weer beter gaat!

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-02 18:53

ik kon haar niet verkopen er is wel iemand bij geweest en toen stond ik met tranen in mijn ogen erbij ik kon het echt niet
en nu ben ik blij dat ik het niet heb gedaan.

en nimber het is zeker wonderbaarlijk