probleem hengst opgelost en de boerderij is .....

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-01 17:39

de boerderij bij ons is weer vrijgegeven voor alles wat met de paarden enz te maken heeft. betekent dus dat ik weer naar les mag, zelfs met crosby eindelijk naar het bos (kim here i come Lachen ) er mogen weer merries komen voor dekkingen enz.

en gelukkig is het probleem van de hengst dat ie niet meer wou dekken ook opgelost. hij heeft er weer zin in en heeft vandaag alweer 2 keer gedekt en krijgt er vanavond nog eentje *LOL*

en ik was vandaag dus ook errug heppie met rijden op crosby (lekker zonder zadel gescheurd door de bak) en heerlijk met Quinto geknuffeld. Quinto loopt zo lekker braaf achter me aan als ik door de bak wandel. dan heb ik hem gewoon los lopen, maar hij volgt me echt overal. dan ben ik echt helemaal in Lovers . ik zat op de hindernis balk en hij bleef zo lief naast me staan. lebberde me helemaal onder (probeerde steeds stiekum een hapje van me te nemen *LOL* ) toen ik Quinto aan het poetsen was, had ik ook iemand aan de telefoon. Quinto stond me echt aan te kijken van "tegen wie banketstaaf jij nou weer dom?"

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!


Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-01 17:44

Hahhaaaa grappig en lief zijn veulens!! Fijn dat alles weer toegestaan is en dat de hengst weer wil!
Ga je met Kim bosritten maken? Mijn stal is vlakbij Kim, misschien kan ik ook eens mee?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-01 17:58

Nou eindelijk kan jij dus ook weer doen wat wij al weken weer doen. Gewoon lekker ons gang gaan met de paarden en geen rekening meer houden met MKZ. Fijn voor je! Lachen

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-01 18:08

gerdien -> tuurlijk kan je dan ook wel mee met buitenrijden.

en tja het is nog wel ontzettend stil in de stallen. maar eindelijk kan ik mijn zadel, hoofdstel enz weer lekker op hun plekje neerhangen. hoef ik dat spul niet iedere keer naar binnen en dan naar boven te slepen daar. maar ik hoef verder nergens meer aan te denken. kan lekker met Quinto van het terrein af om te gaan wandelen. en met crosby gewoon weer lekker buitenrijden (ok heb pas 2 keer buitengereden met hem omdat ie hengst is) en binnenkort gewoon voor het eerst met hem naar het bos. heerlijk.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-01 18:10

heej wat fijn!!!!! heerlijk zeg weer ongestoord je gang kunnen gaan!!!
geniet er maar lekker van! Party!! Party!!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-01 18:11

gefeliciteerd
ben ontzettend blij voor jullie.
enneh ook weer crosby dat al die mooie wijfies weer zijn kant op komen. ik denk dat hij gewoon beldeigd was dat hij niet zoveel te doen had. nu kan hij er weer volop tegenaan!
enneh lekker t bos. in. hmmm heerlijk volgend jaar kan ik dat ook haha
veel plezier verder

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-01 19:11

hahaha beledigd is crosby wel vaker *grin*
enne ik ga binnenkort voor het eerst met hem naar het bos. dat word nog leuk *LOL*
zodra iemand een bonte pony zonder ruiter los ziet lopen is dat crosby en lig ik ergens in het bos *LOL* *LOL*

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-01 19:20

denk niet dat ik m hier tegen ga komen... of is het zo'n langeafstands beest? Hier zijn overigens ook niet zo veel merrie's die gedekt mogen worden volgens mij. En al helemaal niet door een bonte (hier in de buurt zijn ze allemaal op z'n minst KWPN en dat is natuurlijk zoooooooo geweldig *kucht* en anders zijn het wel zeer edele viervoeters, die echt ehlemaal heilig zijn *kotst*)... Dusseh Cros: andere kant op!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-01 20:00

heeeeeeey cool ben je nog met bolletje bezig geweest *LOL* karianne *LOL*
of schrijf je het als carianne?

ik ben vandaag langs Maaike geweest Lachen
was ook gezellig.
gaan we woensdag nog naar jou toe? eens kijken hoe het met suus is *LOL*
heb je al wat meer plukjes van quinto afgekregen en heb je quincy al opgepakt pfff wat een vragen en je bent pas net beter:)

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-01 21:07

heb alleen Quinto nog wat onthaard Lachen (erg moeilijk tijdens een telefoongesprek en als meneer dan niet wil stilstaan) en Crosby zonder zadel gereden (ook weer gesprongen jah). toen vond ik het wel ff genoeg. wil niet teveel hooi ineens op mijn vork nemen. dus Karianne en Quinzy heb ik niet gedaan. wel 2 merries laten dekken. sjoukje en die ene van andere mensen.
maar woensdag is goed dat we dan gaan. Lachen

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-01 21:08

ah wat een verademing moet dat zijn.
fijn hoor.
geniet er lekker van.
want dit was echt een nare tijd voor jullie.......

soms is het beter om te zwijgen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BranwenGC, Elegance_ en 9 bezoekers