Hét ruitersportverzendhuis, amahoela

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
eveline_B

Berichten: 2829
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Hét ruitersportverzendhuis, amahoela

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-02 13:12

Vorig jaar ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe winterdeken voor Lucien. Ik wilde ook bij Horselover kijken, dus via internet een catalogus besteld in november, mooi dat er niks kwam Scheve mond . Begin dit jaar nog maar eens een poging gewaagd. Weer niks ontvangen Boos! !
Kortgeleden heb ik het weer geprobeert en erbij gezet dat ik hoopte dat ik het ding nu eindelijk wel eens kreeg. Krijg ik van de "klantenservice" een e-mail dat de gids van 2002 is verouderd of zoiets en dat ik volgend voorjaar de nieuwe catalogus zal krijgen. Dat is toch echt flut. Wil ik een nieuwe deken bestellen via internet, staan de produkten niet op internet. Wil je dan de catalogus bestellen, krijg je hem niet Extreme duivel !

Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 13:46

lekker flut! ik zal die mensen mailen en je verhaal vertellen endan zeggen dat je niet meer bij hem koopt!

eveline_B

Berichten: 2829
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-02 14:01

Ik heb ze daarna nog eens gemaild en daarin gezet dat ik graag bij hun een nieuwe deken via internet wilde bestellen. Dat het me heel erg tegenviel en dat ik hoopte dat ze me op een andere manier de informatie konden geven. Ze zijn zomaar niet van me af }> !

Krijg ik een mailtje terug dat ik moet wachten op de winterspecial die oa in de paard en sport zit. En dat ze binnenkort hun website gaan aanvullen Slapen . 't Zou tijd worden! Gelukkig krijg ik de paard en sport wel, anders schoot het nog niet op.

Maar ik denk dat ik naar 'Paard en Koets' ga, kan ik me daar lekker uitleven Tong uitsteken .

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 14:05

Ik heb begin van het jaar ook de katalogus aangevraagd. 3x raden.... ook nooit gekregen.
Van mij hoeft het al niet meer.

Lusitano

Berichten: 2895
Geregistreerd: 13-09-02
Woonplaats: Wormerveer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 14:05

Waarom moeilijk doen? Bestel dan via de site van Divoza!

eveline_B

Berichten: 2829
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-02 14:06

Ik wilde de dekens vergelijken met die van Divoza. Ze hebben ook andere merken.

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 14:33

ik heb de catalogus al heel vaak aangevraagt, maar nog niet gekregen!
en dat was al een half jaar geleden ofzo.
en hoevaak worden de aanbiedingen vernieuwd op de site? 1x per half jaar Verward
geef mij maar Divoza!

eveline_B

Berichten: 2829
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-02 14:48

De aanbiedingen zijn net aangepast.
Ik kreeg ook pas een reaktie op mijn aanvraag toen ik de ruimte voor opmerkingen had ingevuld.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 17:52

Goede reden om er nooit meer te kopen Haha!

Marije_jiplover

Berichten: 25306
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 20:50

Ik heb anders hetzelfde meegemaakt met Divoza. Heb die gids drieëneenhalve maand geleden aangevraagd en nooit wat ontvangen. Toen maar eens een boos mailtje gestuurd, dat ik me dus afvraag of ze de artikelen die je besteld dan wel op tijd verzenden. Geen reactie op het mailtje gehad, maar heb wel ineens de gids thuisliggen! Haha!

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 21:36

Ik heb de catalogus ook aangevraagd en dit zal misschien komen als een verassing *NOT Tong uitsteken* ...maar ik heb ook nog geen catalogus in de bus gekregen Knipoog

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 21:48

Ik ook niet tot twee keer toe,maar goed.Ik koop eigenlijk alles bij drunensruiterhuis(.com) en mijn voor bij rolf van meerwijk dus meer heb ik niet nodig(wel de paardendrogist waar ik trouwens binnen een week de catalogus van had,kijk dat noem ik nog eens service)

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 21:58

De paardendrogist is grandioos.Het fijne is dat als je iets snel nodig hebt je kunt kiezen voor een snellere bezorging.Ik heb zaterdagavond spullen besteld en vanmiddag om 12.00 werd alles keurig verpakt bezorgd!