Het gras is groener aan de overkant

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Het gras is groener aan de overkant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-02 22:54

Dat nam Gammon vandaag wel erg letterlijk!!

Ik had hem voor het eerst voor een aantal uren achter in de tuin staan (zo'n 300m2 grasveld) en hij stond lekker te knabbelen aan het gras. Achterin de tuin staat een hok, met daarachter nog een strookje gras en dan een sloot van zo'n 1.5 meter breed.

Ik zag hem op een gegeven moment achter het hok verdwijnen en was wel benieuwd of hij achterwaarts er weer vandaan kwam of dat 'ie zijn kont zou keren want zo hele breed is het er nou ook weer niet.

Het volgende moment dat ik keek zag ik Gammon heel relaxt aan de overkant van de sloot grazen!! Die wal aan de andere kant van de sloot is vrij stijl en hoog! Je snapt dat mijn ogen er bijna uitrolden van verbazing... Afbeelding Gelukkig liep daar net een man zijn hond uitlaten en wilde hem wel voor me beethouden.

Ikke de straat uitrennen en hoekje om sjezen, schelpepad afdraven... *hijg puf* Man vriendelijk bedankt die me met Gammon aan de hand al tegemoet kwam lopen...

ik krijg, geloof ik, nog wat te stellen met deze knaap, en ik heb 'em nog niet eens een week!! Afbeelding Hoe kan ik hem nu in vredesnaam in een weiland zetten zonder draad er omheen?

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0


snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 17:17

o oh oh oh...Leuke eerste week met je tinkertje dus Lachen Misschien toch maar draad aanschaffen.. zou t anders ook niet weten...

succes

leon en snowdon

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 19:44

ik hoorde het al vanmiddag op stal, maffe Gammon toch Haha!
maare gelukkig heeft hij niks, had heel anders kunnen aflopen Boos!


Kuss Maaike

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-02 20:55

Klopt.. hij is gewoon retestoer!! Verward
Voorlopig komt hij de tuin hier niet meer in, dat kan hij wel shaken! Haha!

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

jSophiaF

Berichten: 6001
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 11:59

ah arem Gammon, mag hij niet meer aan de overkant gras eten, en dat vond hij juist zo lekker. Toch maar een afzetting maken voor hem dan. Of gezellig met hem aan de overkant gaan wandelen en grazen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DDDara, Muronia, Paardennamen, stal_HD, sterregoud en 126 bezoekers