Nooit meer op je lieveling paard rijden.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-02 22:46

Irishje schreef:
heb ik ff geluk dat irish een e-pony is. en beginners zullen er niet op rijden.
ik heb een goeie pony uitgekozen!!
wel banketstaaflig voor je. blij dat de manege waar ik rj niet zo raar doen. ik rij af en toe nog op een pony van 1.20 en ik weeg 51 kg.
ben te groot maar ze houd het nog wel!


Mijn verzorgpony is ook 1.20 Lachen Maar die is prive dus daar mag ik gelukkig nog op! Heb trouwens best kleine beentje's en op zicht valt het best mee!

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 22:47

Voor mij is dit ook heel herkenbaar, maar dan niet in de vorm van dat ik er niet meer op mocht, maar dat mijn lieveling werd verkocht. De eerste keer met Melvin, vlak voor dat ik er met kamp op zou gaan....

de tweede keer Daisy, dat vond ik ook kei erg. Heb er na die tijd nog 1 keer op kunnen rijden, dat vroeg de nieuwe eigenaar omdat ze zich helemaal niet goed voelde, was wel leuk. Maar ja, verzorgen ging ook niet, je pakt niet zomaar een eigen pony uit zijn stal toch?

Achteraf ben ik blij dat Daisy verkocht is, want sindsdien heb ik veel geleerd, ik reed echt slecht op haar. Toch mis ik haar nog wel hoor, als ik er zo aan terug denk.

Het klinkt nu stom. Maar je zult erover heen komen, dat heb ik tegen fleury ook gezegd. Tuurlijk je blijf haar altijd missen, maar het verdriet of wat dan ook word minder. doordat je bijvoorbeeld ook andere paarden leuk gaat vinden Haha!

groetjes en sterkte

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-02 23:54

Nou kijk weet je wat ik nou ook zo vervelnd vind is dat er allemaal beginnes op haar rijden en ik zie gewoon dat ze het erg vervelend vind, en dat is natuurlijk niet echt leuk om te zien dat die er allemaal wel op mogen maar jij niet.
Verder kom ik er wel overheen hoor Knipoog het is nit heel erg, trouwens is het ook erg vervelend dat ik juist alle paardje's leuk vind die best klein zijn Huilen echt irri. Maar ik vind vast wel een leuke nieuwe maja daar zal ik dan ook 2 maanden per jaar maar op mogen ofzo.