bokt snob paard aller tijden....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
silleke
Berichten: 1165
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Hasselt België

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 21:45

mijn pony is een 'ik weet niet welk ras' pony Haha!
Hij staat altijd buiten maar kan ook altijd binnen. Meestal staat hij wel buiten.
Hij begint nu al aardig in zijn wintermanteltje te komen. En heeft overal witte haartjes op zijn poep. (grappig zicht)
Op de koop toe heeft hij ook nog zomereczeem tot aan zijn schoudertjes Verdrietig maar ik merk niet echt dat hij er last van heeft. Hij gedraagt zich nog steeds voorbeeldig.
Hij heeft wel de keuze uit 3 halsters een rode, een beige en een gekleurde.
Ook kan hij kiezen uit een 8 tal dekjes waar hij stuk voor stuk beeldig bij staat.
Bandages heeft hij ook maar die laat hij niet graag aandoen dus worden niet gebruikt.
Zijn zadel is van 'ik weet niet welk' merk evenals zijn hoofdstel.
Maar het belangrijkste is dat wij super veel van hem houden en hem voor geen geld van de wereld willen missen.
Onze knuffel Clown


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 21:51

Volgens mij scoord mijn paard nauwelijks snobpunten Knipoog

* papier Havidoff x Candy Boy x Akteur x Le Faquin xx
* op internationale rijpaardveulenkeuring 2e plaats 1e groep en 3e plaats beide groepen
* komt uit de Nossa - Dossa merrie lijn uit Amor die vanaf Ulex => Ilexa al goed fokt, Dossa staat op Stoeterij Broere

* heeft alleen dekens van Rambo en Rhino
* heeft 2 verschillende zweetdekens, met en zonder hals,
en uiteraard een uitrijdeken
* heeft 3 hoofdstellen, Kieffer Ulla Salzgeber zilver, een grijs onderlegde Kavalkade en een mengeling van Stubben en BR (strass frontriempje)
* heeft BR, kavalkade en Eskadron dekjes eveneens bijpassende bandages (met onderlap eraan vast) en kleur zweepjes.
* BR met nepbont peesbeschermers en strijklappen
* Hulsebos zadel
* Sprenger beugels met dwarshaak zodat de riemen niet tegen het zadel schuren, met rvs sprenger inleg

*zijn voer word uiteraard uitgemeten en hij staat op Equiral Karakterblend dus verwender kan haast niet
* krijgt daarbij Jordens Hippo Supermash (slobber)
* Fenelook granulaat mix en Selenium + vit. E
* een lick-it, een speelappel

* na het werk mag hij tussen mijn handen zijn mondhoeken wrijven,
dat mocht hij al bij de fokker
* een appel word in 2-en gegeten en uiteraard houd jij netjes die tweede helft even voor hem vast
* hij moet zijn dekens goedkeuren anders vind je ze een half uur later met flinke gaten erin, badstof zweetdekens alleen op als je met hem stapt, want hij houd dus niet van badstof *LOL*

Daartegen over staat hij niet op een superdeluxe stal, breekt hij de tent af als hij niet minstens 2 uur per dag los staat of in het land of in de paddock! En kan hij niet alleen op stal staan.

Maar, aangezien ik de boktsnob redelijk goed ken, kan ik alleen maar beamen dat haar paardjes toch ook wel heel hoog gaan scoren!!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 22:02

Mag mn vuilnisbakkie ook meedoen??
Max duz!
geen papier Bloos Bloos Bloos
goedkoop hoofdstel + goedkoopste bitje dat er is
stokoud daaleman zadel waar een 3-nummerig tel.nr in staat Haha!
oude, maar wel schone dekjes
een deken die iig al 5 paarden hebben omgehad, met een dichtgenaaide scheur erin. }>

ach ja, scoort nie hoog he Haha! Clown
maar toch
hij glimt als een spiegeltje
wordt echt prima verzorgd
komt elke dag zo'n 7 uur in de wei
wordt lekker afwisselend getraind
is prima getoiletteerd
en vreselijk verwend wat voer betreft.
Zou hij zich druk maken om die 5e hands deken? Denk van niet! Liever 1 bak meusli dan 10 nieuwe rambo's Vork

Some people look for a beautiful place, others make a place beautiful

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 22:32

Owow op dit onderdeel scoren mijn paardjes toch wel slecht.
Beau:
-heeft het aller aller goedkoopste zadel
-een zeer simpel hoofdstel
-vier jaar oud poetsspul en oud halster
Bovendien staat hij de hele winter in de wei en ziet er nu al weer uit als een teddybeer. Een lichtpuntje is wel dat hij zich op sportief gebied al wel bewezen heeft. Hij heeft namelijk een Shetlanderrace op zijn naam staan en talloze bijna gewonnen. Ja nu stijgt hij toch wel in jullie achting he? Haha!

Dan Pjelk:
-heeft een merkloos zwart en bovendien TWEEDEHANDS zadel
-maar daarentegen wel weer een wit onderlegd hoofdstel met zilveren frontriem (20 gulden van de Zuidlaarder markt).
-5 shabrakjes waaronder twee WITTE
Wat natuurlijk wel scheelt is dat hij over twee weken weer in de manege komt te staan. Is toch al weer wat snobbistischer als in de wei.

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 23:13

Aiai, dat gaat mijn paardje ook niet winnen vrees ik.....
Gewoon een bonte koe (oftewel een Tinker) zonder duidelijke afstamming (moeder kennen we wel maar vader niet). Heeft maar 1 hoofdstel en nog wel een geleende ook nog (maar over een maandje wel een eigen nieuwe want dan is het vrouwtje namelijk jarig geweest Haha!), geen zadel en als ze die volgend voorjaar krijgt moet ze het toch echt het eerste jaar gaan doen met een zoveelste-handsje (want het vrouwtje heeft er geen zin om een gloednieuw zadel voor madam te kopen en er dan een jaar later achter te komen dat ie niet meer past omdat madam dan wat bespiering betreft gegroeid en veranderd is...), heeft wel 2 winterdekens (allebei 2e hands waarvan eentje nog met een paar mooie scheuren erin die nog gemaakt moeten worden) die ze echter niet op krijgt deze winter, een fleecedeken (die wel nieuw gekocht is *LOL* ) en een heeeeeeeeele oude zogenaamde paardendeken die mijn ouders vroeger als plaid op bed gebruikten Haha! Maar madam heeft wel een eerste premie behaald tijdens de keuring voor het Stamboek, over het algemeen gedraagt ze zich door en door verwend en kan ze ook errug snobbig en verwaand kijken Extreme duivel Mag ze elke dag op de wei rondhuppelen met d'r moeder en d'r 'tante', krijgt ze elke dag haar portie brok en hooi waar ze nog maar bar weinig voor hoeft te werken, wordt elke dag haar stal uitgemest (waar ze dan direct weer een verse drol indraait als ze op stal staat.... Boos! ) en krijgt ze veels te veel aandacht Haha!

Dunla B+12 L1+18, L2+11, M1+19, M2+6

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 23:31

Kijken of bram ver komt

Pedigree:
*Branco o.x. X Maroesja (rest moet ik even opzoeken)( vrij bekende namen in arabierenwereld)

S'zomers vliegenschimmel
S'winters gewone schimmel met grijze manen/staart.

* Duur babyblauw BR halster met vercroomde gespen, leren halster van Kieffer met goudkleurige gespen.

* Peesbeschermers van Eskadron

* Dressuurzadel van Ainsley

* Hoofdstel van kieffer, eentje van BR en een van een goedkoper merk.

* 4 verschillende dekens : - Winterdeken - Harry Horses
- Zomerdeken - Fugers eigen merk
- Regendeken - Harry Horses
- Uitrij/uitstap/zweetdeken - BR

* Voor elk dekje bijpassende bandage's. O.a. Blauw, Babyblauw, Rood, Zwart, Kobaltblauw.

* Grote ruime stal
* Elke dag weidegang

Verleden als showhengst

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

Dennis

Berichten: 31462
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 09:18

Die van mij is een goedgekeurde dekhengst. Met een 1e premie en werd met zijn keurings debuut dagkampioen. En zo voelt hij zich ook.
Het is nu een harig dik weiland paard. Bovendien erg vies met heel veel eigendunk.
Maar heeft wel een hele gardarobe, een zo goed als nieuw zadel, heel veel sjabrakjes(voor iedere bui/weer type/dag van de week/enz 1je).

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 09:45

Ik denk niet dat mijn paarden hier thuishoren. Allee, ze dragen wel een KN zadel of een passier, maar niet elke dag een schoon dekje onder het zadel. De dekens zijn wel van Bucas, iones zijn hoofdstel van Kieffer en dat van Paddy van Lemetex met een gouden klavertje op het frontriempje. Ze mogen soms in de wei, zelf zet ik ze vaker in de wei. Ze krijgen wel lucerne van mij en wortels elke dag. De peesbeschermers zijn van BR, maar mijn rijbroek is een spijkerbroek met minichaps. Overigens zitten er wel papieren bij, maar daar heb ik ze niet op gekocht. Ik kocht ze omdat ik ze leuk vond. en die papieren waren wel aardig maar niet doorslaggevend.

De hond is de betere mens

Dees

Berichten: 18905
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 09:53

Mijn dames hebben geen interesse in dit soort competities, daar voelen zij zich te goed voor...

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 10:48

Oohhh, mijn Toon gaat dit niet winnen denk ik.... Weet ik wel zeker....

Geen papieren.....
Voskleurig.....
Dikke buik....
Geen opgeschoren staart en ook al geen opgeschoren benen....
Geen sportprestaties.... tot nu toe....

Wel: een Rhino deken.
Wel een Kieffer Lusitano zadel (is best duur hoor!)
Het door Bit als beste geteste shabrak onder het zadel: Global.
Wel een eigen weiland en een eigen paddock.
Twee dikke vrienden altijd in de buurt.

Kaminka vindt zichzelf geweldig gezellig, maar is echt geen snob... dus die gaat dit ook niet winnen.

Ze komt uit een bijzonder goed nest: de Freiminka stam waar div. internationale springpaarden uit voortgekomen zijn.
Kaminka is dus een nichtje van Milton en dat zijn toch wel wat extra snobpunten toch?

Ze is altijd vies, heeft altijd wel ergens een wondje en is ontzettend onvoorzichtig, dus geen dure spullen voor haar.

Geen boktsnobpaarden dus....

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 11:27

Ik denk dat Imker ook hoog genomineerd staat op de Snob-paarden lijst :

Afstamming:
Apollonios x Amor met stamboom terug te traceren tot 1633!!!
Vosruin met vosvlekjes op zijn witte beentjes Haha!

Huisvesting:
7x3,5 stal met uitloop en 7000 m2 !! grond Bloos
binnenpoetsplaats met ingebouwde zadelkast
eigen wasmachine, droger en radio
overdekte uitloop bij stal
3 automatische drinkbakjes (je kan maar iets overdrijven)

Kleding:
10 dekens, van de allerbeste kwaliteit Schijnheilig
Zadeldekjes passend bij elke dag…
Nieuw Countyzadel, omdat dat het allerbeste voor hem lag
3 paar peesbeschermers
Nog een wedstrijdkast om alle spulletjes op meerdaagse wedstrijden mee te kunnen nemen

Vervoer:
Eigen tweepaards-trailer met jeep en chauffeuse

Tja, daar kom je wel mee in de Snob-top 10

Toos paardloos

germie

Berichten: 25915
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 11:52

M'n verzorgpaard:
-voornaam en achternaam,
-kleur zwart, dus erg geliefd
-komplete stamboom en kwpn-papier. (glennridge X palfrenier) Moeder is ster en voorlopig keur.
-Verder eet m'n verzorgpaard lang niet alle biks. Na enige weken is ze toe aan een ander merk.
-Ook granenmiks moet na enige weken een andere samenstelling krijgen.
-hooi moet afgewisseld worden met kuil anders is de smaak eraf
-Ze staaat dagelijks in het land.
-Verder moet het water schoon zijn, anders drinkt ze het niet. Het lekkerst is eigen slootwater (op wedstrijden leidingwater of ander slootwater wordt NIET gedronken).
-Bruin tuigage, paard zelf is zwart, dus het staat mooi. Daaleman zadel, kieffer hoofdstel, kk ultra bit
-Canvas deken, zomerdeken, zweetdeken, enz.
-Weidegang in groepsverband.
-stipte ontworming
-leren halster
-grote box van 4 bij 5
-vervoer in 2 paards Brenderup trailer MET ZADELKAMER en mercedes ervoor
-rontgenologsich goedgekeurd
-al enige veulens gebracht

kortom, dit is het snobpaard Schijnheilig

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Ipsilonka

Berichten: 5860
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 12:04

Ik kan het natuurlijk altijd even proberen!!1

Twee gloednieuwe halsters

Gloednieuw dubbelgebroken watertrens aan een eveneens gloednieuw Kieffer Hoofdstel.

Op zijn rug ligt een Kieffer Lech PRofi Pling (helaas wel een tweedehands)

Nog geen dekens op (die komen er wel!!)

Hij staat elke dag minstens 8 uur op het land, krijgt het allerbste hooi(van eigen land).

Krijgt speciaal voer met minder eiwitten.

Zijn vader is een elite hengst.

Hij wordt elke dag uitgebreid gepoetst met eveneens nieuwe poetsspullen.

In de kast hebben we nog een apart longeerhoofstel met nieuwe enkel gebroken bustrens.

Ongeveer 10 dekjes en 3 paar bandages.

Dit was het wel ongeveer.

Oja het is een onwijs mooie Fjord Haha! Haha! Haha!

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 12:11

Ik denk dat Prakkie ook wel een eind komt:

-haar officiele naam is niet goed genoeg, dus wordt ze omgedoopt tot "Practical Magic"
-haar afstammeling: Havidoff X Nabuur
-het is een echte dame, ze gaat niet door plassen heen, en houdt van schone voetjes.
-heeft ook maatje 1 van hoefijzers, grote voeten staan nou eenmaal niet.
-altijd haar voetjes, oren en neus opgeschoren (een dame heeft nou eenmaal geen snor)
-wordt 's ochtends altijd in de molen gezet
-gaat 's middags ook nog in de molen of op het land
-wordt in d enamiddag getraind dna wel gelongeerd
-na de training nog even grazen aan de hand of uitstappen in de molen
-heeft een speciale stapmolen deken van Eskadron natuurlijk
-heeft een eskadron zweetdeken voor op stal
-heeft natuurlijk ook nog een uitrijdeken
-krijgt pavo-sportbrok en veel fruit (blijf je jong en gezond van)
-daarbij krijgt mevrouw elke dag een schoon dekje op
-en heeft beenkappen met bont erin (wel nepbont want ze is natuurlijk lid van B.O.N.T. tegen dieren)


Minpuntjes:
-haar roep/koosnaam is Prakkie Haha!
-ze heeft nu een harry's horse deken om
-ik ben haar baasje


ik denk dat ze wel aardig ver komt...

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 12:34

hahahaha
Dees, die is goed!

tja, die van mij gaan hier afvallen:
arabieren met welliswaar prima papieren, maar ze moeten elke dag naar buiten en alleen de paarden die veel gereden worden krijgen een deken van een nader te bepalen merk op (wat er maar voor het grijpen is en goedkoop maar wel goed is).
Mijn zadel is een Wintecje (wel op zoek naar iets anders, maar dat zal in deze competitie wel niets opleveren, want het zal naar alle waarschijnleijkheid maar een Daaleman worden en dan nog niet eens op maat gemaakt waarschijnlijk!)

Schabrakje: Zwart, goedkoopste van de Divoza, met een er zelf opgenaaid gouden randje (gouden paard moet een gouden randje, dat spreekt voor zich Haha! )

Bandageren doe ik aleen naar les, ben ik verder te lui voor. (tenzij de bak te zwaar is, nood breekt wet!)

als ze niet gereden worden krijgen ze ook niet een poetsbeurt. Hoefvet gebruiken ze alleen op jullie neuzen als je op de foto moet (duh!) en hoefijzers krijgen ze al helemaal niet.

de stallen zijn officieel te klein, ze hebben grote luiken, dus bij de winterdag is het altijd koud op stal en als ze pech hebben en het waait niet te hard dan staat de buitendeur ook nog open.

er wordt niet per definitie dagelijks met ze gewerkt en als een paard van een klant voorgaat dan moeten ze soms NOG een dag wachten....

tja, verder kan ik zo niets meer bedenken, maar ik denk dat ze al definitief afgevallen zijn in de race...............

helaas jongens (en meiden!)
maar jullie moeten maar zo denken:
het vrouwtje houdt toch wel van jullie!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 12:42

Tender schreef:
helaas jongens (en meiden!)
maar jullie moeten maar zo denken:
het vrouwtje houdt toch wel van jullie!

sja, geldt ook voor die van mij! vrouwtje doet op haar manier haar best hoor!

De hond is de betere mens

Nilson
Berichten: 34
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 13:25

Ben ook wel een snob dan! Knipoog

- mijn paard staat nu in een zeer ruime box van 5 bij 6
- gaat iedere dag het land op
- heeft 3 rambo dekens
- zadeldekjes van passier
- zadel en hoofdstel van passier
- ik heb zelf cavallo rijlaarzen, anky rijbroeken en een kyra k. jas

Ik houd gewoon van kwaliteit! Niet om een snob te zijn. O ja ik heb een Trakehner, een hengst van Biotop, ook zeker geen slecht dressuurpaard!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 13:53

Tja dan kan ik gelijk ook maar ophouden denk?
2 Sh i tlanders en een Maflinger? Haha!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 13:59

ik ben toch bang dat die van mij niet zo hoog scoren

exel is dan wel en aktion x fresco x gondolier, maar dat is het dan wel. ze staat nu nog dag en nacht in de wei en word niet of nauwelijks getraint.
ze heeft een zwart euroriding diamand zadel en word vaak met western hoofdstel gereden( niet altijd overigens) witte shabrakjes die heb ik volgens mij niet meer, dus alle kleuren krijgt ze en zeker niet elke dag een nieuwe.

ik denk dat ze hoogscoort op de lijst alternatieve paarden Haha!

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 14:03

Dees schreef:
Mijn dames hebben geen interesse in dit soort competities, daar voelen zij zich te goed voor...
Ik vind dat dit enorm goed scoort! Die dames weten al dat ze de beste zijn! Tong uitsteken

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

SuzanneH
Berichten: 395
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Re: bokt snob paard aller tijden....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 14:20

Een van de leukste topics , die over Suzanne haar leren rijlaarzen :

# merrie , uit de Lana stam, afstamming Ferro X keur Sultan X keur pref Porter X keur pref Watteau xx,

# netjes getoiletteerd

# maar liefst 12 dekens , waaronder alleen gerenomeerde merken zoals , Rambo & Bucas , Eskadron en Dominick.

# op maat gemaakt zadel en hoofdstel door Daaleman, alsmede lederen halster en beenbescherming.

# komt niet in de stapmolen, stapmolens zijn een belediging voor de identiteit van een paard en zeker van mijn merrie. Dagelijkse weidegang of loszetten en aan de hand beweging.

# wekelijkse TTeam massage, ondersteund door acupunctuur . En 2 maandelijks op maat gemaakte sportschoenen met een aparte vorm en schokdemping, haar zogenaamde Nike Air outfit als is dat een tikkeltje ordi
( dit vanwege een blessure , maar je kan er natuurlijk ook een leuke draai aangeven
Haha! ) in Emmeloord.

# wordt alleen bereden in volledige Anky of Pikeur outfit met bijpassende dekjes of witte zadeldekjes.

Helaas staat betreffende paard op een nogal rommelige , voornamelijk western stal , dus doet dat het hele snob verhaal weer te niet , maar wij hebben het er wel naar ons zin .

MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 16:48

Ik dacht dat Wiets geen snob-paard was, maar waar hij nu mee kwam aanzetten

Een soort frame (voorgevormd naar z'n kont) voor in de stal met speciale zachte borstels erin. En waarvoor? Om z'n kont te schuren Lips are sealed

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 17:32

Als ik de prestaties van een van mijn paarden vertel sta ik op nr. 1! *LOL*
Laatst bijgewerkt door Jan_324 op 01-10-02 17:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 17:32

Ik denk dat Imker wint *ik kan bevestigen... die snob... die heeft het luxe!* Tong uitsteken

Mijn maflinger moet het doen, met een plekje onder aan de lijst!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 19:33

Steef schreef:
Als ik de prestaties van een van mijn paarden vertel sta ik op nr. 1! *LOL*


Vertel Steef ik ben wel nieuwsgierig naar jouw snobpaard! Lachen

Inzicht zonder handeling brengt geen verandering
*zucht*waarom begin ik steeds te laat om tentamens te leren...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Avelienvd, C_estmoi, Isabel_k, jaap_2005, Kitty_, Robin_Rikkie, SemrushBot, SentiBot, Utixo en 94 bezoekers