Bazig ???

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-01 19:21

Misschien een beetje verkeerde titel, maarja

Mijn vraagje:

Als ik met mijn pony en bv 2 andere paarden het bos inga is hij een beetje dribbelig, maar wel lief.Zodra er iets engs is moet ik 9 van de 10 keer als eerste omdat de rest niet durft en mijn pony er als een macho langs loopt. De rest volgt dan wel.. Maar als ik in de bak rij is echt alles wat je maar kunt bedenken eng, de E is van ENG, de B is van BANG ,de A van angst en de C is van casper het spookje denkt hij. Weet iemand misschien hoe dit kan komen?? Het maakt niet uit of ik met 1 of met 100 paarden in de bak rij, het blijft eng.Ook in de buitenbak is alles eng!! Verward Frusty Verward

Groetjes ymke

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne


moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-01 20:10

Is ie echt bang, of zou het een truukje kunnen zijn om zich aan het werk te onttrekken.
Mijn paard heeft het weleens als ie chagerijnig is en geen zin heeft. Dan moet ie opeens van alles schrikken,heel duidelijk onttrekken. Ik pak hem dan wel aan. Schrikt ie echt, omdat er iets onverwachts gebeurd dan laat ik hem vaak even kijken.
Vroeger was ie wel echt bang en kijkerig, maar hij is netjes opgedroogd, hihihi...loopt nu vrijwel altijd braaf door en dan voel ik alleen de spanning! Knipoog

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-01 20:43

het kan inderdaad zijn dat ie zich aanstelt, als je hem losgooit in de bak schrikt ie zeker nergens van Haha! in dat geval moet je het schrikken negeren en lekker door laten werken, binnenbeen eraan houden dat ie niet naar binnen schiet en stelling houden dat ie niet gaat lopen kijken naar de letters of iets anders op of buiten de bakrand

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 07:39

Het lijkt mij dat hij in de bak meer moet werken dan in het bos en zich daarom zo gedraagt. Aanstellen dus. Barbiano kan ik ook 100 keer langs het schot krijgen en de 101 ste keer schrikt hij. Dan zet ik hem even op zijn plaats en niets meer aan de hand. Maarre ooit wel grappig hoor die draakjes.

bettie v hest

Berichten: 10
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-01 21:26

Citaat:
Het lijkt mij dat hij in de bak meer moet werken dan in het bos en zich daarom zo gedraagt. Aanstellen dus. Barbiano kan ik ook 100 keer langs het schot krijgen en de 101 ste keer schrikt hij. Dan zet ik hem even op zijn plaats en niets meer aan de hand. Maarre ooit wel grappig hoor die draakjes.


Hoi Liesje, hoe is het met barbje?

Hoe ging het in de les vandaag [?]
Je moeder kan nl wel paardrijden }>



Bettie's Box

Bettie
Beware the wisperer



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: bettie v hest op 2001-06-05 22:34 ]</font>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers