warmte??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23417
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-01 14:37

Hoi Allemaal,

ik was net bij polly en ze was zooooooo sloom.. Normaal gaat ze aan de longe eerst een paar minuten onwijs crossen en pas daarna kan je echt iets doen maar nu... ik had moeite haar na een tijdje in galop te krijgen en vooral ook te houden. Ik ben er maar mee gekapt, ik ga vanavond nog wel even kijken en anders is er morgen weer een dag.
Hadden jullie paarden dat ook vandaag??

Groetjes Renee

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 14:38

Pinky was net heel actief vandaag! We hebben lekker een end gewandeld. Nou ja, ik gewandeld hij zich uitgeslooft!
I zal eens kijken of Marjon, Mysty en yellow actief zijn vandaag hehehe

Groetjesss

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 14:41

Ik heb vanavond springles en nu zit ik nog op het werk. Heb dus geen idee hoe Muzefee is vandaag...
Heb je niet juist de neiging om haar nog even flink te laten lopen, juist omdat ze zo sloom is?
Ze moet toch reageren op je been, lijkt mij...

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 14:46

de mijne is altijd sloom met warm weer, maar het ziet er nu toch niet zo warm uit buiten?? Hij moet in ieder geval wel flink aan het werk met die luie kont van 'm Knipoog

Niets zo charmant als een paard in her land.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 14:46

Nou ik heb gister op IJsco gereden, toen was het net zo warm als nu maar die was zo gek als een deur. Die stond zo op springen dat er bij wijze van spreken maar een vliegje tegen haar kont hoefde te vliegen en ze ging er al vandoor. Heeeeeeeel irritant. Alles was ineens eng, overal dribbelen, steeds proberen het bit vast te pakken en er vandoor te gaan en bokken als je haar inhield. En onderweg naar alles hinniken wat paard heette. Volgens mij is ze hengstig.
Dus nee, het was wel warm maar ze was niet sloom Schijnheilig

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23417
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-01 14:50

Gister was ze inderdaad superdruk maar er was niks mee te beginnen. Ik rijd niet op haar, ze is 3 en ik ben een beetje groot voor haar (het is een mini en ik heb haar gekocht/ga haar kopen (deze week) omdat ze bij haar oude eigenaar vreselijk mishandeld werdt en van de winter bijna dood is gegaan. Ze had een veulen gehad met kerst en er werdt niet eens naar omgekeken dat veulen is dus ook dood. Arm beestje...)

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: LaDonna75 en 122 bezoekers