Suzanne

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-01 14:29

Zou jij mij willen vertellen wie je bij je paard hebt gehad, die acupuncturiste?

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-01 15:38

Ben zo gauw haar naam kwijt...ahum..heb het nl niet zelf geregeld, ze is voor een groep gekomen.Ze werkt samen met een man (een heel bekende) uit Duitsland en ze komen oa bij Anky en Isabell Werth. Haar naam begint met een E..Els, of Ellen volgens mij. Ik vraag het nog wel even na op stal!!!!!
Hoezo, heb je ervaring met accupunctuur????

Groetjes Suzanne

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-01 15:45

Niet heel veel, maar ik ben er erg in geinteresseerd. Bij ons op stal komt Rodinde, en zij werkt ook met acupunctuur. Verder is ze chiropractor en dierenarts en nog meer. Maar een behandeling is nogal duur. Ik zou ook wel bij haar mijn paard willen laten behandelen, maar dat kan ik niet betalen. Ik ben wel een keer bij haar geweest met mijn paard.
Ik krijg wel homeopathische medicijnen van Liesbeth Ellinger, zij is ook bekend. Ze is ook dierenarts. Ze is pasgeleden bij mijn paarden geweest en daarvoor had ik altijd telefonisch contact.
Verder ben ik vroeger bij nog 3 verschillende krakers geweest. Maar naalden heeft mijn paard nog nooit in zich gehad. En ik heb ook wel eens acupressuur geprobeerd (na het lezen van dat boek over acupressuur bij paarden) en reiki (heb cursus gedaan) bij mijn paard.