Over die aardige mevrouw en mijn Kieferwax......

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-01 16:16

Effies een update: Jaja ik weet t het was niet dapper maar ik had dus gewoon mn potje terug gejat en mn initialen erin gekrast met punaise. Ik denk, laat die lui maar lekker, wist nl 200% zeker dat t mijn potje was. Nou stond ik eergister met iemand te praten en zij stond er ook bij, zegt ze midden in haar verhaal ineens 'oh ja, Laura, ik was het bijna vergeten, maar dat potje wat jij kwijt was, ik denk dat mijndochter dacht dat het van ons was en per ongeluk in ons kastje had gezet. Ik heb er toen per ongeluk haar initialen op gezet, want alles in de kast heeft initialen (anders wordt t strax gejat ( Schijnheilig ) ) Maar ik denk dat dat jou potje was die je toen kwijt was!! Maar nu was ie ook uit onze kast verdwenen!"'

Hahaha... dus ik heb tegen d'r gezegd dat ik m zelf gepakt heb, want 'ik DÁCHT al dat u dat PER ONGELUK gedaan had... Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel )
Achja. Wat toevááállig allemaal. Nouja, zij heeft waarschijnlijk dat potje in mn kast zien staan.. vandaar... Nouja, eind goed al goed. En allebei lekker scheinheilig Schijnheilig

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-01 16:25

Schijnheilig Hahahaha, heerlijk! }>

Dat heeft ze goed gevoeld dus! Bloos Die zal wel gedacht hebben: "ojee, ik moet iets verzinnen!"

Goed gedaan meid! Knipoog

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-01 16:40

z
Laatst bijgewerkt door janna op 20-02-22 15:25, in het totaal 1 keer bewerkt

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-01 16:53

Haha die dacht natuurlijk dat je het tegen alle andere mensen op stal ging vertellen.
Lekker Schijnheilig blijven doen. Haha!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-01 11:00

Wat een theemuts zeg! Dan ga je toch ook af.... Gewoon je dochter de schuld geven, nou dan ben je wat mij betreft echt niet goed bij je hoofd!

Vraag me wel af hoe de verhoudingen nu bij jou op stal zijn? Is er vast niet gezelliger op geworden!

Groetjes Mieke

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-01 11:17

Oh mijn stal is echt hardstikke gezellig hoor... alleen die twee zijn een beetje errug irritant. Maargoed, ze zijn er niet zo vaak, en iedereen vind ze een beetje vervelend (heel erg bemoeizuchtig ed) Maargoed, verder is iedereen heel cool, en de eigenaar heeft zoiets van 'niet iedereen mag zomaar hier staan' dus mensen worden wel eerst goed 'gescreend' eer ze op stal komen. Verzorgen ze de paarden niet goed of doen ze dit soort dingen, kunnen ze zo een afscheidsbriefje krijgen hoor Lachen
Maar mijn stal is echt cool.. ik heb het dilemma al aan meerdere mensen voorgelegd en iedereen had zoiets van 'nou ja..'

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-01 12:59

Hihihi, lekker scheinheiiiiilig Schijnheilig
Maar het is allemaal gelukkig weer goed gekomen dat is toch het belangrijkst (zonder ruzie's enzo)