eigenlijk hoop ik dat ie zich morgen misdraagt

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

eigenlijk hoop ik dat ie zich morgen misdraagt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-02 22:00

Morgen komen er weer geinteresseerden voor Leroy. Ze zijn al een keer eerder wezen kijken en wilden m ook nog zien springen. Dat gaat dus morgen gebeuren... Ik hoop eigenlijk heel erg dat ie ze toch tegenvalt. Zou t zo ontzettend jammer vinden als ie weer weggaat. Het is echt zo'n leuk paard, onwijs groot maar ook suuuuperlief Lovers
Ik heb vanmorgen de stal alleen gedaan, eerst uitgemest enzo en daarna Cara en Leroy gelongeerd. Na t longeren afverzorgen en toen Leroy losgelaten, voor m uit gelopen en hij liep keurig los mee naar zn stal. Wat een snoet... Lovers Lovers Gister heb ik nog even op m gezeten, Gerald vroeg gelijk of ik m niet wou kopen *wil er iemand veel tijd en geld aan me doneren?? Haha! *. Zó'n leuk paard heb ik nog niet vaak meegemaakt. Het klikt onwijs, ook gister toen ik erop zat. Heb m losgestapt en weer uitgestapt, tussendoor heeft Gerald met m gesprongen. Lekker dier is t hoor Lovers Lovers

Heb m vanmiddag nog maar even toegefluisterd dat ie morgen stout moet zijn anders ga ik m zo missen Schijnheilig

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 22:10

leroy?
van wie is die dan>?

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 22:50

van pluutje?

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-02 07:49

paard van mn werk Lovers onwijs lief ding...

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 08:57

Ja, dat is het nare aan zoiets, dan gaan ze ook weer weg, hoe leuk ze ook zijn. Erg balen, dat zeker, maar je kunt er zo weinig aan doen...

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 09:02

Bah maaike wil gerald 'm ook nog niet even houden tot jij over 10 jaar genoeg gespaard hebt enzo?
Wel flauw van 'm.
Nou hopelijk wordt het niets met die kopers en wie weet wordt het ooit jouw paard!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Hinneke, Bloemetje75, desi92, Iloveiswan, jitskenienke, MariekeR, Mira283, paljaslaura, Pova, Sanne_com, Tieme, W1ckedWitch en 141 bezoekers