dagje Foto's maken met Arnd Bronkhorst

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

dagje Foto's maken met Arnd Bronkhorst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-02 17:02

Vandaag was het dan zover voor een artikel in de Bit over onze stal en onze Groningers moesten vandaag foto's gemaakt worden.

Arnd Bronkhorst zu er om 13.00 zijn dus ik had vast Charlotte (de stammerrie van onze paardenbende en moeder van 2 goedgekeurde dekhengsten)en Lodewijk uit de wei geplukt.

Tja en dan vlechten? wassen? in de witte bandage's etc?
Het is wel mooi en show maarja moet je dat doen bij een ras wat eigenlijk zo gewoontjes is?
Het artikel gaat over boerenpaarden en een boer die er dol op is.. goed paardjes mooi gepoetst en in de babyolie met glansspray gezet en wat staartjes geplozen en klaar was Kim.

Ondertussen liep alles door elkaar er moest gehooid worden en de veearts kwam verder een paard met Koliek en ik had ook nog priveles.
Nou om half 2 was Arnd erdan met veel excuus dat hij te laat was maar ach als je een eindje moet rijden?

Charlot meegenomen voor het huis en daar heb ik 20 min gestaan voor sfeerfoto's .Hij was heel verbaasd dat onze paarden zo braaf en rustig waren fijn om mee te werken ach zo zijn groningers.

Vervolgens bij Experiment in de wei waar ik heel hard moest rennen met een lange zweep om de Hengst flink aan het showen te krijgen.
Daarna heeft hij zo'n 20 min bij Hinke in de wei gelegen LachenEn toen mocht experiment voor de wagen.
euh ik kon een paar keer optijd wegduiken want ik wilde niet zo graag in close-up haha.Experiment is echte en schat en hij blaast altijd in mijn gezicht en dan blaas ik terug, Ik stond net te neuzen met hem toen ik klikklik hoorde mhhhh ik hoop niet dat die in de Bit komen Haha!
Ik moest ook nog even hard blozen om mijn stalhouder Arnd wilde een profielfoto van hem met een paard maar dat wou ie niet want ik deed al het werk dus hij moest maar een foto van mij maken.. Bloos Nou hou ik ook niet van Foto's dus ach daar ben ik onderuit gekomen want janneke doet ook heel erg veel.


Toen mocht ik gaan zadelen.
geen witte bandage's voor Lottie.
De cap moest voor 1 keer in de kast blijven.
Terwijl ik ging losrijden heeft ie met mijn instructeur staan praten hij vroeg waarom ik niet gewoon losreed met een slof?
Die kon er dan af voor de foto's nouja ik rijd nooit met slof die ene keer in het jaar is nog veel.

Na 20 min moest ik gewoon gaan lessen en heeft ie 2 rolletjes volgeschoten.
Lodewijk liep wel lekker was een beetje heet dus af en toe ging ik wat harder de bak door dan de bedoeling was Tong uitsteken

Tja ik ben heel erg benieuwd eind volgende week komen de foto's op zijn site.,
Hij stuurt een selectie naar Bit en die maken daar een selectie weer uit dus grote kans dat ik geen eens in de Bit kom maar ach ik krijg een printje van de foto's dat ik ze kan bij bestellen en dat is natuurlijk al vreselijk gaaf!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 17:11

waaauw! echt heel erg cool!! met arnd bronkhorst nog wel... Lachen

Amor Vincit Omnia

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 17:14

Wauw je eigen fotoreportage door ARND! Kwijl Ben heel benieuwd naar de foto's en zal gelijk kijken als ze bij Arnd op de site staan.
Ach, als ze in de BIT komen is leuk maar leuker is nog dat jij er straks onwijs mooie foto's aan overhoudt waar je zelf ook bij bent geweest toen ze gemaakt werden. Dat geeft het toch iets speciaals. Dat je ineens denkt: "oooooooh dat was toen ik zo hard moest rennen met de zweep erachter" *LOL* Een kijkje achter de schermen bij Arnd.
Leuk man!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 17:51

Gaaf!!!!!!!!!!!!!
Ik ben super benieuwd hoor!
Wel allemaal op bokt plaatsen hoor Lachen

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 18:35

dat klinkt weer super zeg!ik ben benieuwd,wat is zijn site-adres?ik kan haast niet wachten,ze zullen vast prachtig zijn!

soms is het beter om te zwijgen

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 19:07

Geweldig! Wat een pracht! Lijkt me geweldig zoiets en een ontzettende eer! Hij is ook eens bij ons op stal (toen ik nog op de Friezen stoeterij werkte waar de hengst Rypke 321 staat *hint*) en dat was ook geweldig! Daar zijn heel wat mooie foto's uit voortgekomen! En dat zal zeker bij jullie ook gebeuren, daar ben ik zeker van! Ik houd met smart zijn site in de gaten Lachen

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 19:35

Geweldig !! Je houdt er in ieder geval een stel mooie foto's aan over. Arnd is wel grappig he ? Ik heb vroeger bij de manege van z'n ouders gereden en heb wel eens geholpen met foto's maken voor een voerreclame. Een heleboel manegepaarden - en pony's zonder halster boven 1 zak voer. Wat een feest ! Haha!

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-02 19:45

geweldige vent echt waar zo vreselijk euh normaal eigenlijk ik had me helemaal niet zoiets voorgesteld bij De Arnd

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 20:01

ehh wanneer zou 'ie komen voor de fjordenspecial in Bit, weet je dat toevallig...? Haha!

Klinkt erg leuk allemaal hoor Kim! Z'n foto's zijn niet goedkoop, maar dan heb je wel wat!
heb toevalig gisteren nog door zijn database gewandeld.. Kwijl

en ik morgen maar met mijn gewone, kleine camaraatje van een paar honderd eurootjes het land in..

ik wil ook mooie fotoooooo's Verdrietig

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 20:49

Afbeelding

Ik heb even in z'n archief gezocht, maar ik heb dus geholpen met deze foto maken. Je kunt zien dat ze nu wel een halster omhebben, het werd n.l. wel een erg grote knokkerij om het voer. Haha! Deze foto is trouwens al uit 1996 !

Was Arnd nog steeds zo lang en jongensachtig. Vroeger waren er een hoop meiden op de manege heimelijk verliefd op hem, maar de laatste keer dat ik hem zag (jaren geleden dus) had hij dikke verkering met een bloedmooi model Huilen Knipoog .

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-02 20:55

mhhaaaa lang wel en jongesachtig hij is behoorlijk grijs *LOL*
Ik ben geen fan wbt een lekkerding te oud gok ik maar hij is wel gaaf gewoon een leuke en aardige vent

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 21:09

leuk zeg! Bij ons is ie ook geweest, we hadden een beetje wateroverlast, en hij moest foto's maken van 2 oude pony's, voor Cap af Voor in de Hoefslag. Ze moesten dus in het water, met hooi. Pony's ingevlochten, zag er echt leuk uit!
Waarschijnlijk heb ik weer 2 pony's voor de rubriek, die andere 2 waren van een jaar of 4 geleden denk ik. Ik heb nu een pony van 22 (merrie) en eentje van 21 (hengst) die samen heel wat goeie pony's gekregen hebben. Denk dat ik deze maar een keer aan ge melden, misschien komt Arnd wel weer Haha!

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 21:10

Dus hij is er in 6 jaar tijd een hoop op achteruit gegaan Haha! . Hij zal nu net geen 40 zijn denk ik. Maar ik wacht met spanning het Bit af, want hij maakt absoluut de mooiste paardenfoto's. Altijd net een tikje anders ...

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 07:06

Ik ben benieuwd zeg! Zp te horen lijken het me leuke foto's!

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 07:37

Gaaf joh Kim! Dat wordt een mooie uitvergroting op elk vrij plekje in het huis!?!?! Lachen Kwijl
Komt Lot naast Imi op de site!
Wat ik alleen zo vaag vindt: je kunt de foto's niet downloaden, maar wel de printversie?
Bizar idee he, je paardje tussen Bonfire, Ferro, Goliath...etc!!! Leuk man, dat je echt foto;s hebt van dat je zelf rijdt...ik ben benieuwd hoe ze zijn geworden... Kwijl

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 07:44

Hmmm ik ben ZO nieuwsgierig!! Ik benijd je Kim, foto's van je eigen paarden van DE arnd....
Echt geweldig leuk, ik ben ook benieuwd naar Roek, konie echt showen?? Haha!

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-02 08:09

jaaah Jantina hij schrok zich dood zijn vriendinnetje met een zweep achter hem aan. Hij kwam echt om te neuzen en vervolgend ging ik heel hard rennen met een knallende zweep .
Kop erop staart erop en in een uitgestrekte draf door de wei haha die ouwe roek.

Ja suus we hebben het nog even over jou gehad.
Hij vroeg of ik z'n site kende dus ik zo ja blabla en toen vroeg ie waar ik veel kwam ja op bokt dat kende ie wel want hij had toen vreselijk veel hits vanaf bokt gehad met zo'n schimmel haha.
dus ik vertellen dat jij die had gekocht en dat wist hij gewoon want je had ze toen ook bij besteld of niet?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Stinkmodder

Berichten: 7973
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 08:46

Gaaf joh!!!! *LOL* Zet je de fotows ook op bokt?!?!?!?!
Party!!

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 10:50

spannend. nou ik zal je wel zien in het bit dan Haha! Haha! Haha!

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 10:59

Gaaf zeg kim! Ik ben heel benieuwd! DIe bit ga ik zeker kopen!

:evaw:

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 10:59

Gaaaaf zeg! Zoiets heet nou echt geluk hebben! Ben erg benieuwd hoe ze geworden zijn!

Inzicht zonder handeling brengt geen verandering
*zucht*waarom begin ik steeds te laat om tentamens te leren...

Fitzroy

Berichten: 25039
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 11:46

Wat ontzettend leuk, Kim. Weer een van de voordelen van Groningers rijden ...... Knipoog

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 12:20

* Jaloers **Jaloers**Jaloers*

Nee, grapje, ik gun het je van harte! Wat ontzettend gaaf zeg! Zodra de Bit in de winkel is, ren ik er naar toe om hem te kopen!

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 12:48

wouw, supercool Kim!

we willen de foto's natuurlijk zien , maar dat snap je zelf ook wel Knipoog

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 15:18

Echt heel gaaf, dan weet je tenminste dat de foto's goed gelukt zijn, hij heeft er zo'n goed oog voor.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: herr_balou, Vagabondo en 5 bezoekers