Geen fijne generale en warm weer.

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-01 09:04

Zo lekker dat het afgelopen vrijdag ging. Ze slecht dat het gisteravond ging nou niet slecht maar ik had geen lekker gevoel en Peter ook niet Boos! . Maar ja laten we maar hopen dat een slechte generale een goede uitvoering komt. De afstanden klopt niet de hindernissen stonden niet lekker en Leys was sloom. Nou hadden alle paarden daar gisteren last van. Ik weet niet of jullie daar ook last van hadden gisteren??? Scheve mond\ .
Ze sprongen wel maar niet spetterend zoals gewoonlijk Pling . Ik heb niet nog nooit zo moeten drijven voor de hindernis echt heel raar. Het was gisteren ook erg drukkend weer ik denk toch dat ze daar last van hadden.

Want zaterdag is het eindelijk weer zover mijn eerste landelijke wedstrijd sinds de MKZ uitbraak op Zilfia´s Hoeve *LOL* . Het wordt een hele drukke rubriek omdat het een van de eerste wedstrijden is in deze omgeving. Ik ben best benieuwd hoe het zal gaan zaterdag.
Het begint pas om 18 uur dus ik heb lekker de tijd overdag om leys te verwennen en te vlechten Lovers .

Iemand nog tips ????

Gr Pris

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 09:07

Ze zeggen toch altijd als je een slechte generale hebt het in het echt goed zal gaan?
Nou dat zal dan vast waar zijn!!
Veel succes zaterdag!
(tips heb ik niet.. *LOL* )

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 09:20

Die knol van mij is de hele week al zo gruwelijk heet!!! Ik weet niet waar hij die enrgie vandaan haalt, hij staat de hele dag buiten in de wei mijn andere paard te pesten. Gister even wat hindernissen van de Crossbaan gesprongen en hij kwam er super bij en had veel over.

Maareh, beetje basterdsuiker dat het bij jou zo flop ging...

janna

Berichten: 4535
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 09:43

z

-


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anjali, ArtHorse, Vagabondo en 34 bezoekers