net belde miranda.. ben helemaal happy!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

net belde miranda.. ben helemaal happy!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-02 14:26

of ik zin had om op rustique te stappen Lachen
ze is nl. een paar maandjes onder het zadel.. ik doe haar al sinds ze er is op de dinsdag poetsen, en longeren wandelen enz.. maar het is niet de makkelijkste!
vorige week spraken miran en ik af dat ik maar weer eens er op moest komen rijden dat zij er dan ook weer bij zou zijn en dat ik daarna wel mocht beginnen met stapppen.. maar na dat ik gister me rooster kreeg was miran nogal geschrokken denk ik.
maandag --> valentina
dinsdag --> stage
woensdag --> valentina
donderdag --> stage
vrijdag --> valentina
dus ja.. ik kan er wel tjd voor maken hoor.. maar ze belde denet of ik zin had om er op te stappen "gooi het zadel er maar op en ga maar een half uur/ 3 kwartier stappen je kijkt maar als je zin hebt" ja natuurlijk wil ik dat!! Pling
en als het goed gaat mag je ook wel lekker gaan draven hoor!!
Lovers erg lief ik ga nu snel naar stal toe.. Lachen
ben erg blij Party!!

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 15:57

wat onzettend leuk voor je!
laat je ons nog even weten hoe het gegaan is!

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 19:17

wat superleuk voor je!!!
zeker als je al veel haar gepoetst hebt en zo...
Ja laat weten hoe het geweest is..
spannend hoor

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-02 21:32

hierbij dan even een verslagje Knipoog
toen ik aankwam even uitgemest en opgestrooit, Rustique uit de wei geplukt *LOL*
gepoetst en ben gaan zadelen ze was weer vreselijk vandaag.. *GRR* we dachten dat het hier echt weer veel beter ging nu ze onder de paarden is.. maar ze werd weer compleet debiel in de stal vreselijk draaien.. etc etc etc.. meteen alweer zweten
en ja al ga je rustique longeren gaat ze meteen draven ze was heel druk dus..
na een half uur stappen vond ze het wel weer welletjes (ze had het al meerdere keren geprobeert maar toen kon ik haar vrijwel meteen terug nemen) zoals ik al zei.. ze is nog niet zolang onder het zadel en het is een nogal pittige merrie als ze wil gaan dan gaat ze min of meer ook.. na ee half uur was medam het stappen zat (daarbij liep ze echt super *trots*)
en hoofd opeens in de lucht steken ik lag me been wat aan dan zakt ze er normaal meteen weer in.. nu dus niet ze begon meteen hard te draven en ik kreeg haar niet meer rustiger ben op me kont gaan zitten maarja wat weer ik nou, dat voelt ze niet eens Knipoog
en probeerde haar terug te nemen het hielp niet Verward
maar goed heb haar uiteindelijk toch weer rustig gekregen.. en nog een tijdje gestapt en uitgaan stappen.. afgezadelt en op stal was het weer paniek..
ze heeft namelijk een nieuwe buur.. en dat bevalt niet zo die 2 maken echt bonje samen..
zeker toen ik haar op stal zette ze heeft nu weer van die poeders nerveus horse heet het geloof ik? dus even gevoerd maar ze wilde niet eten.. af en toe een hap die 2 paarden trappen tegen de box aan etc.
vorige week begon dat nerveuze gedoe weer.. Verdrietig
echt balen *zucht* maar ze is en blijft een toppertje ik vond het vrij goed gaan Lovers