Geen 4-tal meer.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-01 16:26

[img]../upload/20/land3.jpg[/img]

helaas we gaan stoppen met ons 4-tal op zich wel jammer want ik heb het met veel plezier gedaan maar ik had het er al met anderen over gehad dat het op de manier zoals het de laatste tijd ging ik niet langer meer mee door wou gaan.
de andere 2 dachten er hetzelfde over ook wegens die reden.
nummer 4 moet het nog horen maar dat komt nog wel.
erg jammer.....
Misschien op paard&koets een pass de deux?

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 16:34

Das jammer.
Maar als het niet goed ging zal het na een tijd ook niet meer leuk vinden.Dan kan je beter nu stoppen als dat je die nog grotere teleurstelling meemaakt.

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 17:22

Wat jammer.
had jullie graag nog een keertje willen zien. Maarreh je kan toch nog wel met Lot alleen op pad gaan. gewoon net als afgelopen jaar P&R? errug jammer zeker omdat je der zoveel energie in stak.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-01 17:49

ja dat wel we deden met z'n 3-en alles en dan is het niet leuk als 4 met de eer strijkt ik heb beide proven verzonnen en bij de 2de de muziek erbij de eerste heeft dat andere meisje de muziek erbij gedaan en de ene heeft onze kleding zelf gemaakt dus nummer 4 heeft niet echt wat gedaan.
wel jammer maar nu voor Paard&Koets ga ik misschien onder het zadel en iemand uit zeeland aangespannen.

Paard 2000 weet ik niet ben zelf al 2 jaar achter elkaar geweest misschien als ik wat verder ben een leuke kur in elkaar zetten maar we zien wel misschien gaan Karin en ik verder in een pass de deux Lachen

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 17:57

Goh wel jammer dat jullie met het viertal stoppen, het was echt heel uniek. Maar had je het meisje wel eens gevraagd zo van: zou je mee willen helpen bij.. blabla? of: vind je het leuk om ook te helpen bij...blabla?
Stimuleren dus? Of hielp dat niet?
Tja als het niet hielp dan houdt het op he.
Maar ik heb zo'n vermoeden.... Groningerpaarden kunnen zelfs zonder ruiters nog een hele show laten zien *LOL* *LOL* !
Veel succes in elk geval verder met de pas de deux of iets anders?
Groetjes, Dorine.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 22:00

Bleeh niet erg leuk.

Maar niets an te doen. ik heb julie gelukkig nog wel een keer gezien en met die kur gaat het vst wel goedkomen.

Kun je anders niet met z'n drietjes verder. is ook heel apart. Kun je vast wel wat leuke dingen bij bedenken.

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 22:16

Ik vind wiertal dus echt niks aan. Heb jullie nooit zien rijden hoor, dat bedloe ik niet, maar het zelf doen.
Ik heb het twee jaar gedaan, één keer warenw e net geen Drents Kampioen, maar het was altijd alleen maar gezeik. Iedereen langs de kant weet het altijd beter. En toen ze me ongeveer verplichtten de staart van miga bij te scheren ben ik er mee gekapt, daar blijven ze met hun fikken vanaf!!
Kl*te viertal!!

Sorry hoor. Onverwerkt trauma denk ik Haha! Frusty

Maareh, zonde voor je Kim.
Pas de deux is toch ook gaaf???

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-01 22:30

haha bij ons was het puur voor de show dus nivo's door elkaar eigen muziek en vooral eigen figuren bedenken

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 10:40

aaaaaah wat jammer zeg!! Ik vind dit echt super jammer. Ik heb een paar keer gekeken naar die video van de fokdag, ik vond het zo ontzettend goed!
Zo apart met 4 groningers, dat zie je niet vaak.(nooit)

Misschien dat je het over een paar jaar weer kan oppakken ofzo...

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 10:59

jammer.
Op de foto's ziet het er erg cool uit!
Maar het is je eigen keus, en dat is het beste.
Groetjes Petra