Leysander

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-01 17:54

Vandaag Leys, het paard van Prisca en verzorgpaard (toch?) van Karin bewondert... Was op Zilfia's hoeve bij een priveles van een vriendin aan het kijken, en liep langs de stallen op zoek naar Leys. Ja hoor, zag zijn naam bordje, en zijn rug, hoofdje gebukt.... Ik loop naar stal en opeens woest hoofd omhoog... Hihi Helemaal oren in nek, zag er wel gevaarlijk uit moet ik zeggen, maar ging h'm aaien en was heel lief!

Prisca je hebt een lief en mooi paardje!!!

Groetjes Nikki


Mer1980

Berichten: 18735
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 19:06

Het is inderdaad een SUPER paard. Heel lief beetje stalnijd maar verder een PLAATJE He Pris????????? Party!! *LOL* Pling

Greetz Merilyn

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Caro

Berichten: 668
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 19:40

Ja, nee, ja ,nee, ja, ja, ja

Moet gezegd worden, Hij IS leuk!

GreetZ Caro Haha!

Huisje, boompje, beestje...

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 19:54

Hee, zit al 10 minuten op Paardenpraat en zie ineens de naam van mijn liefie als topic!!!

Leuk is-ie in het echt hè, met z'n fjordenmanen en z'n streepjes op z'n voorbenen. De eerste keren keek hij mij ook zo dreigend aan, maar dat doet hij alleen als hij op stal staat en naar vreemden. En stoor hem ook niet als hij aan het eten is.

Voor de rest (buiten de stal) is hij net zo lief als dat hij groot is. En met z'n 1.70 is hij geen kleintje... Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-01 20:17

Zeker een grootte! Maar hij kwam wel beetje gemeen over op het eerste gezicht, maar hij liet zich wel heel lief aaien. Die manen zijn leuk ja, die streepjes op zijn benen heb ik niet gezien!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 20:22

De streepjes zijn ook niet zo heel duidelijk te zien. Ze zitten aan de achterkant van z'n voorbenen. Sinds dat Karin ze ontdekt heeft noemt ze Leys: Zorsey! Haha!

Maar het is echt een gaaf beessie, ik heb 'em ook af en toe gereden en ik heb veel van Leys geleerd.

Dikke knuf Mayo

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 20:23

Bijten zal hij ook niet doen. Dat dreigend kijken is voor hem alleen een manier om te laten zien dat het ZIJN stal is en dat hij je niet zomaar in de buurt laat. Zo 'gevaarlijk' als hij op stal lijkt, zo sullig is hij haast daarbuiten. Als hij vast staat aan de balk en er staat een paard naast dat hem plaagt (aan z'n halster sabbelen ofzo), dan doet hij niet eens wat terug! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 21:40

ehh, dattie leuk en mooi is wel ik graag aannemen, al ken ik 'm niet irl.

Maarreh.. "bijten doet 'ie niet" ..??? Verward
Lachen


ps Karin, enig idee wanneer je de broekies gaat krijgen? Heb je inmiddels trouwens al een andere passende van.. ( ehh,wie was dat ook al weer?), of zit je vol smart op deze te wachten?

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 21:45

Hihi, je bedoelt het vingertopjesverhaal? Incident... hoop ik. Naar mij heeft hij tot nu toe niets gedaan waar z'n tandjes bij kwamen kijken! Lachen

Waar bevinden de broekies zich nu, nog in Rotjeknor? En nee, ik heb nog steeds alleen m'n eigen ouwe blauwe... *snik*

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 22:10

ehh, waar die broekies nu zijn.. tja, ik denk nog in de buurt van Krimpen ofzo..? ( of was t nou Capelle.. Verward )
Ik heb ze iets van een ruime week geleden afgegeven, maar weet niet hoe vaak zij in utrecht komen of jullie in regio R'dam..?
(is maar een goed half uur met de auto hoor, buiten spits dan..)



- nog -0-(..? )dagen - en dan... Lachen *LOL* Lachen hoop ik!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 22:26

Wat gaaf mijn beessie als topic Lovers

Nou ik krijg helemaal rode wangtjes van jullei hoor Party!! . Maar goed dat jullie hem niet kende 3 jaar geleden. Hij was toen echt agressief het was geen agressie maar pure angst. En inderdaad in zijn stal is hij niet te vertrouwen maar buiten zijn stal is hij helemaal happy.

Maare hoe kwam jij daar terecht ?? En wie en van wie had er les ?? Ben wel even nieuwsgierig hoor???

En de volgende keer even een PB sturen dan ebnik er ook.

De broeken liggen in Rotterdam ik hoop dat ze binnenkort deze kant op komen hihihi.

Heb je mijn Smsje nog gehad madelein?? maar ik zie nog steeds geen veulen.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 22:42

ehhh sms-je..?
op welk nr..?
Om eerlijk te zijn: ik heb/gebruik de gsm alleen voor 'nood' en gebruik 'm dus niet echt vaak..
sms-en doe ik nooit, en ehh .. tja.. ( eigenlijk te dom voor woorden misschien, maar..)ik zou volgens mij niet eens weten hoe ik dat op moet vragen..? -ahum-
Ik was er al trots op, toen ik op m'n eigen mobiel ooit de nummers in kon programmeren enzo..

nee, geen veulen.. wel alle signalen ( uier, volle tepels, kegelen, slappe banden,..)en dus ik eruit s nachts ( je wil me overdag echt niet meemaken nu) maar helaas, nog nada..
( zie ook paardenpraat bij "ff vertellen" van jantina)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Sanet en 35 bezoekers