voor Lov

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-01 15:23

Hoi,
Ook eindelijk ingelogd op bokt!!! Kan ik ook fijn meekletsen. Heb je ook zo genoten van je extra lange weekend? (weet niet of je vrijdag ook vrij had, maar ik dus wel). Heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om Tinki haar stal helemaal leeg te scheppen, had van de winter er een soort potstal van gemaakt, maar vond het nu wel tijd om het eens helemaal leeg te halen en schoon te boenen (scheelt een hoop vliegjes van de zomer denk ik), maar fijn de trekker hield er dus na twee rondjes met afval mee op(gelukkig was mijn bak al gesleept!), Dorus eerst nog met een kruiwagen aan de gang, maar dat ging snel vervelen, dus heeft hij de pick-up bij de stal geparkeerd en volgeschept met staltroep. Moest gelijk aan Ruud denken, als die het had gezien!!!! Maar het werkte wel. Nou ik spreek of lees je wel weer, tot gauw, groetjes Von

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 15:48

Doe je dat met die geweldige stoere mooie pick up?? Het zal het boerenlandleven wel zijn?? Wel jammer van de trekker, is die nog te repareren??

Je hebt ook een PB'tje van me gekregen trouwens.

Verleden vrijdag had ik geen vrij Huilen , sterker nog, ik was de laatste sec op de vloer en had alle telefoons van alle groepen (joepie).

Je kreeg nog de groeten van Ruud, hij is nog steeds een beetje onder de indruk.

Maar: wanneer kom je trouwens eens ECHT op het Labjespaard rijden???? Je hebt er nu eindelijk even op gestapt, de rest is up to you. Lab heeft wel een beetje last van de warmte, de groene waas is nu ook een slome waas. Labje is een beetje *sloom*, of errug ontspannen, dat kan ook.
Je weet waar het is.

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-01 15:57

Heb je pb ontvangen en ondertussen ook een teruggestuurd. Errug he om zo met die pick-up om te gaan, maar in ieder geval wordt hij wel gebruikt. Zal inderdaad het boerenleven wel zijn, want hier was het nooit in me opgekomen, vind het al vreselijk als er een vogelpoepje op zit. Denk dat ik volgende week wel een keer gewapend met rijbroek richting stal kom, deze week lukt niet, zijn het huis van binnen aan het verfen (erg fijn), maar voor die tijd laat ik het je weten...vind het trouwens niet zo erg als hij een beetje sloooooom is, kan ik tenminste wennen (schijtbak ben ik toch), spreek je snel, groetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 16:05

Lab is momenteel e.r.r.u.g.g. relaxed. Niet echt geweldig als je naar en wedstrijd toe werkt (24 juni), maar hij is ontspannen en dan mag je niet klagen he.
Mijn Lab is dus echt niet eng, daar is ie te lui voor. Hij reageert ook niet op elke kleine aanwijzing, was het maar waar.