jino in de wei

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-01 18:52

vandaag ben ik met jino naar dr nieuwe wei gelopen, en het meisje van wie de wei is heeft me het een en ander uitgelegt.. toen heb ik jino maar losgelaten om te zien hoe haar pony en jino met elkaar om zouden gaan, nou op de heen weg wilde jino steeds terug, maar toen ze zag dat daar ook gras was vond ze het allemaal prima en toen ik haar los liet ging ze direct staan eten.. en claudia (andere pony) die liep dr eerst achteraan, maar gaf het daarna op en begon ook maar te eten.. niks aan de hand dus..
nu ff opbouwe... ze gaat zo weer terug naar stal.. en dan aan het eind van de week ofzo de hele dag (sochens tot savonds) en dan vanaf volgende week maandag dag en nacht..
ik vind het zo super fijn dat we weer een wei hebben gevonden, en nu staat jino nog bij een andere super lieve pony ook.. en het is een super wei... heerlijk..
ik voel me al een stuk rustiger..
en zodra ze de hele dag staat ga ik wat oefenen met N.H...
en dan zien we wel verder..
het enigste 'nadeel' is dat er continu getoeterd word door vooral vrachtwagens en vw golfjes met jongens rond de uuuh 24 ofzo..
maargoed ze zei dat je daar snel aan went...

"Some memories are best forgotten"


Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 08:46

Fijn voor Jino! En ze zal ook goed verkeersmak worden als ik dat zo lees! Is nooit weg natuurlijk!

Groetjes Mieke

casy

Berichten: 131
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 08:55

Heerlijk dat hij nou de wei weer in kan.
Volgens mij vermaakt hij zich daar wel als ik dat zo lees, en aan het verkeer zijn jullie vast wel snel gewend.

Succes met het oefenen van NH.

Casy Party!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bora, Chicken01, ComscoreBot en 111 bezoekers