Kenzo moet verkocht worden...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
kenzolover

Berichten: 228
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: POORTUGAAL!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-01 12:42

Meestal moet dit wel eens ervan komen... afscheid nemen van je lieve paard
bij mij is dit nu ook het geval ik moet kenzo verkopen... Natuurlijk zal ik m wel aan een goed iemand verkopen

Kenzo moet verkocht worden omdat de boerderij waar ik sta verkocht word en de volgende eigenaar die wilt geen paarden op zijn terrein... (na een lang gesprek is dit eruit gebleken)

Nu moet ik mijn lieve mooie kenzo verkopen...

Er zullen wel veel mensen komen kijken omdat kenzo zo mooi is maar of ze m ook aan kunnen is de vraag... ook hoop ik dat ik m altijd mag komen opzoeken

kenzo was echt mijn lieve schat...
nu ga ik gewoon verder op de manege en met mijn bijrijpaard

groetjes lynn Verdrietig

Love you all!


flopsy

Berichten: 738
Geregistreerd: 02-02-01
Woonplaats: voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 12:43

aah wat erg ook niet leuk!
nou op zoek naar een goede baas he

I'm a nobody, nobody is perfect, therefore I'm perfect!

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 12:44

0o das is jammer Verdrietig Kun je hem niet op de manege stallen ofzo?? Desnoods een bijbaantje nemen na school?

Ik hoop toch dat je hem als nog kunt houden hoor.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

kenzolover

Berichten: 228
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: POORTUGAAL!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-01 12:51

nee de stalling bij de boerderij was best goedkoop (250,-) en in de omgeving is er niks meer onder de 500,- per maand

en op het weiland lukt ook al weer niet (geen plek)

Kenzo moet dus nu jammer genoeg verkocht worden ik heb alle mogelijkheden al gehad...

groetjes Lynn & kenzo

Love you all!

Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 12:53

Ik wens je veel sterkte!
En ik hoop voor je dat Kenzo een goed tehuis krijgt.

Ik heb mijn verstand niet verloren. Ik heb het zelf weggegeven ~~~ Quote R.W.

kenzolover

Berichten: 228
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: POORTUGAAL!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-01 17:58

bedankt heb nu de hoop al bijna opgegeven... kan nergens stalling vinden zelfs niet in een weiland

of ze vragen er 700,- per maand voor zonder voer!!! rare mensen...

maar kenzo word waarschijnlijk gewoon verkocht... jammer maar misschien kan ik ooit nog kenzo terug kopen of van een ander paard zoveel houden...

Love you all!

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 18:47

Ik heb je een pb'tje gestuurd, misschien is dit wat!
Verward

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 20:01

en een bijrijder/ster zoeken, voor een bijdrage pm. een vriendin van mij laat haar paard in sommige manegelessen meelopen(alleen met gevorderden, en meestal dezelfde) zij is hier heel tevreden over, en krijgt in ruil korting op de stalling, misschien is dit een optie??

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 21:02

Ah Lynn wat balen zeg! Verdrietig
Kan je hem niet in plaats van verkopen door iemand laten leasen voor een jaar of twee jaar? Kan je in de tussentijd of sparen of op zoek gaan naar iets anders.
Ik weet het, geen ideale oplossing maar dan krijg je Kenzo tenminste weer terug. Verward
En anders hoop ik dat Kenzo een lief baasje krijgt en dat jij daar nog vaak langs mag komen.

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 21:05

hoi
kheb je een pb'tje gestuurd.
groetjes..

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-01 13:14

succes Scheve mond\

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

kenzolover

Berichten: 228
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: POORTUGAAL!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-01 13:38

hallo allemaal, ja t is een tijd gelenden dat ik hier was, kenzo is verkocht aan een soort kleine arabieren fokkerij. Ik ben zn verzorgster en mag m elke dag komen poetsen,rijden enz enz 1 merrie is al drachtig van kenzo! de merrie is echt een heel mooi paard alleen is ze een chagerijn in de stal en als je met dr naar buiten gaat moet je maar rekenen op een snelheidswedstrijd
daarbij is kenzo nog rustig! de merrie is echt goudbruin van kleur en heeft een heel lief hoofdje
ik hoop dat t veulen net zo mooi als zijn moeder word en net zo'n karakter als zn vader heeft

En nog een verassing ik mag kiezen van mn ouders of een leasepony (staat dan al gestalt hoeven wij alleen stalkosten te betalen) of mag ik dat veulen van kenzo kopen. Als ik dan al stalling heb gevonden.

Er zijn zeker van de boerderij 30 paarden verkocht. die konden ook nergens stalling vinden. jammer maar de meeste zijn goed terecht gekomen net zoals kenzo!

Ik ben nu echt gelukkig ookal is kenzo niet van mij! ik mag er altijd heen en dat zal ik ook blijven doen ook om op mijn dekhengstje te passen!!!

maare wat denken jullie voor het veulen van kenzo of een leasepony (shetXwelsh superjong en keistoer) ???

misschien neem ik geen van bijde!

-x- lynn

Love you all!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 13:46

Hoi!
Wat fijn dat Kenzo zo goed terechtgekomen is en dat jij hem mag blijven verzorgen.

Ik zou denk ik voor de leasepony gaan. Dan heb je voorlopig de gemakken van een leuke pony en hoeft je niet te bekommeren om stalling e.d. Want ik zie het verschil niet zo tussen Kenzo's veulen kopen en Kenzo weer terugkopen (als die mogelijkheid er is). Waarom is Kenzo dan weg als je verwacht dat je binnenkort wel stalling kunt vinden? Ik bedoel dit helemaal niet aanvallend hoor, begrijp de situatie gewoon niet zo goed. Lachen
En kun je niet eerst die pony leasen en daarna het veulen van Kenzo kopen? Want voor later is een veulen van Kenzo natuurlijk wel heel erg leuk. Blijft Kenzo toch een beetje bij je.

kenzolover

Berichten: 228
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: POORTUGAAL!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-01 13:49

Ja, ik snap best dat je dat zegt en dat heb ik helemaal niet goed uit gelegt, een vriendin van mij heeft een stal, (6 stallen) en daar zou die over een jaartje (of meer) op zou kunnen komen te staan omdat er dan iemand weg gaat heel luxe is die stal niet maar t is een stal of niet??!!

-x- lynn en jah dan heb ik altijd nog een mooie herrinering aan kenzo bij me!

Love you all!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 13:54

Oh op die manier!
Okee, dan zou ik het op de volgende manier willen Knipoog
Eerst Kenzo verzorgen en berijden bij de nieuwe eigenaars. Dit lijkt me leuker dan een andere leasepony.
Maar misschien heb je tijd over en wil je graag iets meer 'eigens' dan zou ik gaan voor de leasepony.
En daarna proberen, als de stalling bij je vriendin vrij is, Kenzo terug te kopen of zijn veulen te kopen.

Neuj, ik ben niet veeleisend Schijnheilig Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 94 bezoekers