Patricia kreupel

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-01 23:27

Mijn Patricje is erg kreupel. Nu al meer dan een week. Dat is niet normaal voor haar, dus de VA leten komen. Heeft ze artose aan een been, hoe kan dat nou ze is pas 27. En verder een verrekking in haar heup. Ik moet veel wandelen en, en nu komt het, ik moet met haar gaan zwemmen!!!!!!Yes, eindelijk een VA die goeie ideeen heeft (ik heb een goeie VA). Er is hier in het bos een ven, dus als er mensen zijn die het mee willen maken be my guest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 00:44

Voor Patricia (en Ikke)
Afbeelding

<b>We wish you the best of luck! </b>




<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Katrien op 2001-05-29 00:44 ]</font>

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 02:33

jaaaaaa ik wil wel gaan kijken.

Wat sneu voor patries. maar ja een paard op leeftijd. Verward

Hopenlijk valt het nog wel mee en heb je nog heel veel leuke jaren voor de boeg.

Tess
Berichten: 982
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Mierlo-hout

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 10:21

Och arme Patries, Huilen ik hoop dat ze niet te veel pijn heeft, maar hoe kom je nou met haar bij het ven, da's toch zeker 45min stappen en ze is toch kreupel of krijgt ze flinke pijnstillers?
Veel succes ermee en groetjes Lachen

casy

Berichten: 131
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 10:27

Ik hoop dat het snel weer beter zal gaan met Patries!!

Veel plezier met het zwemmen. Als het help en zij vindt het leuk, kan je het ook vaker gaan doen. Lijkt mij heel tof! Haha!

Groetjes,
Casy Party!!

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 10:27

Das niet zo best...zwemmen is natuurlijk wel heel gaaf!! Party!! Cool hopen maar dat ze snel weer beter is.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 13:05

pfffff zo jong en dan al kreupel....*LOL*
geweldig dat je ook nog met haar kan rijden zeg! 1 van de pony's die bij ons op stal stond was 35 toen werd er elke maand een ritje van een kwartier mee gemaakt anders kwijnde ze weg ondanks dat ze altijd stokkreupel terug kwam en de eigenaar na een kwartiertje terug moest lopen Lachen
met 38 is ze helaas overleden maar we hebben phoebe nog die net 39 is geworden Lachen

ene zwemmen ik wil ook mee! heb je dat al vaker gedaan?

Jolande

Berichten: 1835
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Dichtbij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 13:12

Goh wat oliebol zeg! Kan het misschien zijn dat ze die artrose al veel langer heeft, maar dat ze er nog niet eerder op gereageerd heeft, maar dat ze nu ze die verrekking heeft anders gaat lopen waardoor ze er wel last van heeft? Jee wat een zin! Het zou mij dus niet verbazen als ze weer beter gaat lopen als de verreking over is. Wel leuk trouwens dat je 'moet' gaan zwemmen. Jou kennende vind je dat vast niet erg! Welke arts heb je op het moment?
In elk geval veel succes met Patricia, ik hoop dat ze weer vlug opgeknapt is!

Groetjes,

Jolande

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-01 22:40

Mijn veearts is Molenkamp natuurlijk, gewoon gezond boerenverstand, ik mag dat wel. Die artrose zit er vast al langer, ik twijfel er ook niet aan dat er bij controle een hoefkatrolprobleem uit zou komen.
Ik mag er wel op gaan zitten, maar er mag alleen gestapt worden, moet met een week verbetering optreden. Wordt vervolgt.