Kaminka heeft Isard weer ontmoet...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-01 12:04

en ze herkenden elkaar nog!

Kaminka en Isard waren altijd als moeder en zoon en onafscheidelijk! Isard kon alles maken naar Kaminka toe, ze vond alles best, hij was tenslotte haar jochie.. Lovers

Isard is een behoorlijke klever en hecht zich snel aan een ander paard en overdrijft dat ook nogal behoorlijk. Hij is nu dus aan Toon gekleeft!
Kaminka is ook een klever, dus Isard en Kaminka kleefden zeer fanatiek aan elkaar, was niet altijd fijn, maar ook wel komisch en schattig!

Isard moest eens naar Emmeloord voor zijn hoefkatrolonderzoek en aangezien hij niet in zijn eentje in de trailer durft, moest Kaminka mee. No problemo denk je dan.
Maar Isard moest voor het onderzoek regelmatig het pad afdraven en dan de bocht om achter een bosje langs waar hij uit zicht was van Kaminka. Die werd helemaal gek en ik stond daar met een compleet gestoord paard aan een longeerlijn (gelukkig wel hoofdstel omgedaan, ben niet helemaal op mijn achterhoofd gevallen namelijk *LOL* ). Uiteindelijk moest Kaminka platgespoten worden omdat Isard voor een foto het gebouw in moest en er dan zoveel onrust zou zijn dat het onmogelijk zou worden om nog een foto te nemen. Isard had drie normale doses nodig voordat hij een beetje suf werd, Kaminka had aan 1 genoeg en hing met haar toch al enorme hanglip op de grond.

Zo kan ik nog heel wat verhalen vertellen over die twee!

Maar afijn: Isard werd zaterdag met Bioscan behandeld bij de stal waar Kaminka nu staat. Dus waren we daar heen gelopen (toon ook maar mee om Isard kalm te houden; is nogal een stresskipje *LOL*, uiteindelijk gedroeg Isard zich veel beter dan Toon Verward ) en Kaminka en Isard hebben een gezellig onderonsje gehad. Heel schattig waren ze naar elkaar aan het brommen en ruiken! Kaminka wist niet zo goed wat ze ermee aanmoest, maar Isard was dolenthousiast. Heel leuk om te zien!

We hopen dat de bioscan bij Isard helpt, we horen daar heel goede berichten over.

In ieder geval gaan we vrijdag verhuizen, zodat Isard, Toon en Kaminka bij elkaar op stal staan. En nu ga ik de eerste tien jaar niet meer verhuizen hoor!

Groetjes Mieke

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-01 12:08

wat leuk dat ze elkaar nog zo herkennen, ik ben benieuwd wat er ooit gebeurd als ik mijn knollie met zn moeder herenig, of die elkaar ook nog zouden kennen Verdrietig Lovers maar leuk dat je gaat verhuizen, denk dat je paardje ook wel blij is om bij een oude bekende op stal te komen.

casy

Berichten: 131
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-01 12:13

leuk verhaal om te lezen.
het is altijd leuk als paarden elkaar nog herkennen.

Hoop dat er uit de bioscan meer duidelijklheid komt en dat het helpt. FF afwachten.

Veel succes met de verhuizing.
Kom je dan trouwens dichter bij ons in de buurt of dat niet? Verward

Groetjes,
Casy Party!!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-01 12:16

Nee Casy, ik blijf in Heiloo staan, de stal is ongeveer twee kilometer van mijn huidige stal vandaan, dus we kunnen er lopend heen! Geen trailergedoe gelukkig!

Op zich zou ik ook graag in Bergen willen staan, maar daar is ook alles vol! De omgeving vind ik mooier om te rijden, bij ons is het minder uitgebreid als bij jullie, maar ja... Als ik ooit rijk ben koop ik heen huis met veel land in Bergen!!! *LOL*

Groetjes Mieke

casy

Berichten: 131
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-01 15:36

Dat van dat veel land kopne lijkt me een goed plan. Bij een van die mooie huizen aan de eeuwige laan bijvoorbeeld!!! *LOL*

Maar in Heiloo kan je volgens mij ook best leuk rijden, toch Verward

Succes met verhuizen!

Casy Party!!