nieuwe verzorgpony erbij!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lieke

Berichten: 11350
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-01 21:26

Ja ik heb een nieuwe verzorgpony erbij voor degenen die het niet weten ik heb samen met 2 andere verzorgpony's 2 shetten waarvan 1 met veul. 2 welsh A hengstjes 1 welsh A merrie waar ik ook op rijd en nu dus de nieuwe
een welsh A merrie van 5/6 jaar wit van kleur. Ze is ngal sjago en vertrouwt geen mensen ze heeft in de wei allemaal wondjes opgelopen het was echt heel zielig we weten niet hoe het komt maar 1 is echt een diepe snee. Maar een andere verzorgster had er op proberen te zitten maar ze werd helemaal hysterisch maar voorlopig kunnen we toch niet rijden maar dat is niet zo belangrijk eerst moeten we haar vertrouwen winnen en dan kijken wat ze kan ze is heel mooi gebouwt vlakke gangen en hele lange manen en mooi bespierd. Ik ben echt blij met haar ze is echt schattig.


ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 21:34

gefeliciteerd, ik denk dat je het rijden inderdaad maar beter kan vergeten voorlopig. die snee kan van een hoefijzer komen als ze heeft gevochten, of van het prikkeldraad(weet niet of je dat hebt) als ze in de wei staat zou ik de omheining even nalopen of anders de stal op scherpe uitsteeksels.

Lieke

Berichten: 11350
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-01 21:49

Nou dat rijden vergeet ik zeker maar dan kan ze eerst even lekker wennen en dat ze leert dat ze ons kan vertrouwen maar ik heb nu eigenlijk al een goed gevoel over haar Lovers


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: c_alsemgeest, Jet, judith_irene, Juniores, juniper, Kalea, Leedebee, nikkietjuh, Sanet, SemrushBot en 126 bezoekers